Vakantieplannen 2013

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 05-03-2013 20:41

Als alles goed gaat .... en dat hoop ik maar !!! .... dan kan ik komende zomer eindelijk eens naar Italië :cry: Droom er al jaren van ... dus ik ben echt wel happy hiermee !
Gekozen voor het Gardameer ... er zijn andere plekjes in Italië waar ik liever naartoe zou willen gaan ... maar oké ... dit jaar vooral gekozen in functie van puberzoon ... die mee moet gaan ... en die daar dan toch ook zijn vertier moet kunnen vinden :?:

En begin september gaan bubbels en ik voor een aantal dagen naar Duitsland ... naar Cochem ... (ze hoort het me zooooo graag zeggen ... CoCHem :razz: ) ... en daar heb ik uiteraard ook heel veel zin in :cool:
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

vlindertje
Berichten: 210
Lid geworden op: 28-02-2012 13:29

Bericht door vlindertje » 05-03-2013 20:46

Een week Drenthe in een huisje met mijn ouders, kinderen, broer en lief (en mijn ex en zijn aanstaande aanstaande ;) ). Een week kamperen in Limburg met mijn kds, lief, vriendin en dochter. En, last but not least, met mijn lef en 2 van haar zonen een week naar Turkije!!
Ooit een normaal mens ontmoet? En, beviel het?

Cootje
Berichten: 218
Lid geworden op: 30-03-2012 08:22

Bericht door Cootje » 05-03-2013 20:46

De bedoeling is om dit jaar naar kroatie te gaan....met de camper.
en dan op de terug weg ( met een grote boog) lang Monaca...
gewoon ff geilen op de grote jachten en auto's...

vonneke
Berichten: 28
Lid geworden op: 10-03-2013 17:08

Bericht door vonneke » 13-03-2013 10:11

Ik ga met man en dochter in juli een weekje naar Frankrijk en in de herfstvakantie weekje Turkije.

En in najaar met dochter lang weekend naar Londen...daar willen we samen al heel lang naar toe
Leef meer met je hart dan je hoofd!

Gast

Bericht door Gast » 13-03-2013 10:14

@ Cootje, als H dan maar niet met een boot thuis komt, haha ;-))

@ Vonneke, ja London is echt een super stad, daar zou ik graag ook weer eens heen willen, nou ja voorlopig heb ik nog geen vakantieplannen, het is ook nog geen zomer ;-))

vonneke
Berichten: 28
Lid geworden op: 10-03-2013 17:08

Bericht door vonneke » 13-03-2013 10:20

@ Roosje.......dan weet jij vast wel waar leuke plaatsen zijn die we zeker moeten bezoeken
Leef meer met je hart dan je hoofd!

Cootje
Berichten: 218
Lid geworden op: 30-03-2012 08:22

Bericht door Cootje » 13-03-2013 10:23

Roosje...ga je vast niet geloven: H wil een opvouwbare kano kopen.....althans hij heeft het er soms over.
En is al naar zon winkel geweest...
En uitgebreid de folder laten zien;)

heb ik toch liever zo'n bootje die in Monaco liggen....toch wel

Gast

Bericht door Gast » 13-03-2013 10:32

Ha Cootje wat grappig, jij op zo'n grote boot liggen te zonnen in Monaco, komt H met zn kanootje langs gevaren, ik zie het al helemaal voor me :razz:

Nou Vonneke zoveel ken ik niet in London maar vind het wel een hele leuke stad. The London Eye het reuzenrad, nee geen kermis ding, is prachtig, zelfs ik met enige hoogtevrees vond het leuk want het gaat zo langzaam dat je daar niets van merkt. En ik vind Harrods zo ontzettend leuk om door heen te slenteren en thee te drinken, engelser dan zo engels kan volgens mij niet.

Ik vind het ook altijd leuk om een supermarkt in te duiken om dingen te kopen die je hier niet hebt, die keer dat ik op vakantie ga, doe ik dat altijd. Maar ik hou van koken dus het is maar een gebrek wat je kunt hebben ;-)

Conchita
Berichten: 22
Lid geworden op: 13-03-2013 12:11

Bericht door Conchita » 14-03-2013 21:15

Nou deze vakantieliefhebster heeft al 2 vakanties gepland staan. In juni/juli 2,5 week naar Benidorm. En in september nog 1 week, dan is de Gay pride in Benidorm. En ja, waarschijnlijk ga ik dit jaar ook meelopen in die optocht \l;

Ik ben gewoon dol op vakantie, kan niet vaak genoeg zijn. Lekker luieren, op het strand liggen, lekker eten en elke avond uitgaan. Het heeft alleen maar 1 nadeeltje: na de vakantie moet je minimaal 1 week bijkomen 8)
Ein Bisschen Spaß ins Leben muß mann haben!

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 14-03-2013 22:40

haha .... nou dat nadeel neem je er dan maar bij hé ... da's wel het minste ...

Lijkt me wel apart dat je in Spanje met een Gay pride kan gaan mee doen ... Een ervaring op zich denk ik ...

Spreek je wel een mondje Spaans ook of gebruik je dan vooral lichaamstaal om je daar verstaanbaar te maken ?

Hoe dan ook ... veel plezier met al je geplande vakanties ....

Ook aan alle voorgangsters alvast een mooie (toekomstige) vakantie gewenst trouwens !
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.