Vakantieplannen voor 2012 ...

Gast

Bericht door Gast » 28-02-2012 23:40

Hier over precies 2 maanden een weekje Turkije met FM & Max, en twee dagen na ons sluiten er nog wat familieleden aan (o.a klusopa en omi Nel) verder heb ik eerste weekend van juni mijn jaarlijkse (8e alweer) kraamweekend met (ex) collega's op de Veluwe...
Mijn dochter is een week daarna uitgerekend van haar eerste kindje dus het is nog wel onder voorbehoud want natuurlijk ga ik bij haar kramen!
En dan in juli kamperen in zeeland...heerlijk!

BeeCee
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-03-2012 15:01

Bericht door BeeCee » 06-03-2012 14:58

Ik ben weer bezig met de voorbereidingen van mijn jongerenkamp.
Mijn man wil met oudst zoon naar New York dit jaar, dus zit er geen gezinsvacantie in.
Hoewel.... Mijn oudste heeft dus net samen met zijn vriendin een etage gevonden, en die is net iets duurder dan ze gepland hadden. Dus hij zal Newyork niet kunnen betalen.

Wie weet toch nog een paar daagjes met mn man iets doen. Hopelijk om te vieren dat ik weer kan lopen.
Champignon, Champignon, Champignonnetje,
Champignonnetje dat pruttelt in het vet.

Oh wat is fonduën gezellig en lekker !!!!

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 06-03-2012 21:44

Ja vakantie....
Drie weken geleden zat ik met een collega een week op Noord Cyprus.
Heerlijke week met 5 excursiedagen en heel veel van het mooie eiland gezien.

In april ga ik met mijn vriendin een week naar Sardinie.
Daar heb ik erg veel zin in!.....

Verder heb ik me vandaag opgegeven voor het Pinkster-Potten-Kamp op Schiermonnikoog.
www.pinksterpottenkamp.nl

En.... natuurlijk Flevovuur in juni
www.flevovuur.nl

En daarna begint pas écht de zomer.
Hoe die er uit gaat zien staat nog grotendeels open .....

Gast

Bericht door Gast » 13-03-2012 17:06

Nog geen plannen maar wel wensen ;-) maar ms een weekendje London of Berlijn, wie weet............

Gast

Bericht door Gast » 18-03-2012 17:18

Wij gaan in de Meivakantie weekje naar Sicilie en in de zomervakantie 3 weken Sicilie zoals altijd haha.

Ben benieuwd ook hoe het gaat lopen allemaal omdat dit eerste jaar is dat we ook gaan verhuren, dus mochten er nog zielen zijn die zin hebben in weekje Sicilie in het voorjaar???

:cry: Dan is het al prachtig weer daar en mooie lente met bloemen enzo en de vluchten van RyanAir via Eindhoven. buiten vaste (nederlandse) schoolvakanties kosten heel weinig.....

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 18-03-2012 17:51

Nou Majo,ik zal me eens gaan verdiepen in Sicilie,het lijkt mij een schitterend eiland.
Ook van horen vertellen,misschien kun jij hier wat achtergrond info plaatsen. :-)
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Gast

Bericht door Gast » 18-03-2012 17:56

Ik ben nog nooit in Italië geweest en als ik aan Sicilië denk moet ik altijd aan de Golden Girls denken, die serie met die oude moeder met haar verhalen over Sicilië.

Als ik tijd had, ging ik wel mee hoor, haha ;-) alleen al de keuken lijkt mij een reden om te gaan mmmmmmmmmmmm ;-)

Gast

Bericht door Gast » 19-03-2012 11:20

[color=red]http://www.casadelsuenos.nl/
Dit wordt mijn vakantieadres de komende week.Het is een huis van een vriendin van mij waar ik al ruim 30 jaar mee bevriend ben.Een andere vriendin van mij waar wij beide al 30 jaar bevriend mee zijn ,gaat ook mee.Het is lang geleden dat we met 3 op vakantie zijn geweest.Ik heb er ontzettend veel zin in.En ben er ook echt aan toe.Heb een ontzettende hectische tijd achter de rug ,van vele ups en downs.Yesss, nog 1 nachtje slapen.[/color]

Gast

Bericht door Gast » 19-03-2012 12:10

Nou mocht je nog iemand nodig hebben om het zwembad mee te vullen, geef maar een gil, haha. Dat ziet er leuk uit!!!

Heel veel plezier iig!

Gast

Bericht door Gast » 23-03-2012 09:28

@ Sunflower: heb je even een pm gestuurd over Sicilie weet niet of het bedoeling is dat ik daar hier over ga uitweiden, maar iedereen die wat meer wil zien kan onze website bezoeken:
www.villapuma.nl

fijn weekend!!

Terug naar “Vakantie”