Vakantieplannen voor 2012 ...

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 09-07-2012 10:31

Nou dames, Ik heb voor het eerst in me leven een vliegreis gemaakt.

Naar Malta, zenuwachtig, de weg kwijt en uiteraard, stond de verkeerde gate, eerste 27 toen naar 15 en toen weer naar 31, rennen want ja weg kwijt en niet weten waar ik heen moet en zoeken kost tijd.
Vergeet ik ook nog even de rot hutkoffer mee te nemen en dat op vliegvelden.

Eindelijk in het vliegtuig helemaal buiten adem, en nog zenuwachtiger en we gingen weg, pffff ellende gewoon en wilde er eigenlijk zo naar buiten.

Maar toch kwamen we in München aan en wachten op vliegtuig 2 ook gewoon mee gegaan en zo kwamen we in het hete malta aan, 35 tot 40 graden en zo warm, zo verbrand dag 1 al, factor 50 is nutteloos en nu jeuk hihi.

dus geen strand voor mij, binnen blijven en wachten tot de hitte afnam want ja dag 1 en 2 had ik al een flinke warmte klap te voor duren en omdat iedereen wel naar buiten ging ben ik gaan slapen en naar me lichaam luisteren, koude handdoek op me rug en slapen.

Heeeeel mooi land maar niks van gezien, te warm en te druk voor alles te regelen voor de trouwerij.

Sinds gister terug in nl en heb het niet koud of zo, heerlijk frisse lucht en lekker geslapen, me kat is ziek geworden van gemis en heeft kale plekken en heeft alles onder geplast. arm ding.

Nu 4 dagen werken en dan naar Nijmegen.

ikke
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 09-07-2012 10:53

Ha Ikke,ik vroeg me al af waar je zat,en dacht dat je dik aan het trainen was voor de Nijmeegse.

Ja vliegtuigen en de weg vinden zijn ook niet mijn dingen hoor 8-)
En heet he in de zuidelijke landen,wij hadden 36 graden.
Maar ik zit altijd onder de sol :evil:
En ind insmeren had geen zin hiertegen.

En nu je zelf maar op gaan maken voor die dagelijkse 30 km,breng ons maar verslag uit. :?:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Gast

Bericht door Gast » 09-07-2012 22:34

Nog even en dan is het weer tijd voor Zeeland...heb er zin in...hopelijk in tegenstelling tot vorig jaar wel wat strandweer erbij maar ik ben niet moeilijk te plezieren dus ach een beetje zon op zijn tijd, niet veel regen en wind en dan ben ik eigenlijk al tevreden!

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 10-07-2012 19:41

nou ik ben flink verbrand, nu een soort van korsthuid op me rug, sommige plekken zijn nog gevoelig zelfs, maar smeren heeft bijna geen zin nee. Hoop wel dat de huid is los gelaten als ik ga wandelen volgende week, die rugzak gaat het heel erg irriteren.

Ik mag over 3 dagen naar nijmegen toe, en ik loop geen 30 maar 40 km per dag en 4 dagen lang. Heb er zo`n zin in, nog 4 dagen werken en dan 5 appeltaarten bakken en de slagroom in pakken en dan op met de tent en de schoenen naar nijmegen.


Iedereen van het kamp kijkt er naar uit, heb er zelfs dromen over.
ja ik vergeet dan me schoenen, rugzak en startbewijs dan bel ik me broertje die in ZEELAND woont en ja hoor in 10 min is hij er, maar zonder me schoenen maar met sloffen dus loop ik de 4daagse op me roze nep kroksloffen met bond voering vond wel dat ik pijn in me tenen had. hahahaha en ik ben altijd te laat binnen ook, dan is iedereen al weg.

hahaha fantastisch gewoon.

Ja betekend dat de soort van zenuwen toe nemen, en de zin om weer van start te gaan en je zelf weer eens een flink van langs gaat geven. Maandag op dinsdag slapen we allemaal heel erg slecht en staan we veel te vroeg op omdat we niet meer kunnen slapen.

Heerlijk gewoon. dikke zoen ikke
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Ansie
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-06-2012 23:41

Bericht door Ansie » 11-07-2012 01:04

Hoi ikke

De nijmeegse vierdaagse dat lijkt me helemaal te gek. Alleen al die gezelligheid daar. Heb je het al eerder gedaan. En heb je er lang voor moeten trainen?

Zelfs hoop ik in augustus een weekje riga in letland tegaan. Ik ben uitgenodigd door een vrouwtje wat ik heb leren kennen met buitenlands vakbondswerk. Het schijnt daar erg mooi te zijn.
Normaal gesproken zou ik niet zo snel die hoek opgaan. Maar zo'n uitnodiging sla je niet af toch!! Plus het feit dat ik haar wel aardig vind. :-)

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 11-07-2012 21:30

nou zo`n aanbod niet afslaan, die mensen laten je de mooiste plekken zien die je als toerist niet zou zien en weten ook nog veel van af wat je dus ook niet te weten komt zo maar.
Houd wel rekening met koud als mooi weer.

Ik loop al voor de 6de x mee, en trainen zou moeten maar ja, simpel sommetje,
Gemiddeld loopt iemand 5 km per uur, 40 km is dus 40/5 = 8 uur lopen dus 50 km is 10 uur lopen.
Dus kost zoveel tijd. Maar 3 x per maand op een tocht daar ga ik zeker voor.

Ik loop meestal 8 uur over de 40 km maar dan incl de pauzes enzo. Maar met 4daagse duurt alles veel langer, toiletten, eten of drinken halen, en opstoppingen dus een echte mensen file, de start als de finish is een grote mierenhoop.

Maar iedereen die vrij is en geen verplichtingen heb, ga naar Nijmegen en kijk je ogen uit, schreef de lopers toe dat ze er bijna zijn. Wel met de trein want Nijmegen is niet bereikbaar met de auto.

groetjes ikke
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Ansie
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-06-2012 23:41

Bericht door Ansie » 12-07-2012 00:26

Ik begrijp dat je dus goed getraind bent. Als je altijd weer de journaals ziet met al die rode kruis posten, word je er naar van. Maar idd de gezelligheid is groots daar. Ik heb daar jarenlang een tennistoernooi gespeeld. Dat Begon altijd de dag na de vierdaagse. Ik vind het een leuke stad, heb het altijd erg naar me zin gehad daar :cry:
Ik wens je iedergeval veel plezier. :evil:

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 12-07-2012 19:16

het lijkt heel wat, maar je heb een administratie tent, koel tent, blaren tent en de verpleegkundige tent. Mijn ervaring is dat gescheiden namelijk, lijkt heel groot maar daar in allemaal verdeeld.

Ook lijkt het heel druk voor het rode kruis, maar er zit ook een zorgposten van militairen daar van verschillende landen en heel wat toiletten dus daar komen ook veel mensen op af.

De 4daagse is elk jaar anders, heb 4daagse zo gelopen met alleen een zielig teentje en wat uitslag maar ook flinke blessures en dan merk hoe zwaar het kan zijn.

Maar de sfeer is top, vorig jaar zaten er 2 kinderen van rond de 8 jaar koffie, thee en koekjes uit tedelen met een stoel er ook nog bij.
Wij vragen waarom doe je dat zo vroeg schat, Hallo jullie moeten nog heel ver lopen en ikke niet.

Haha zo leuk, iedereen zou het een x geprobeerd moeten hebben. of je loopt stiekem 5 km mee dan merk je al hoe gezellig het is. hihi

groetjes ikke
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Ansie
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-06-2012 23:41

Bericht door Ansie » 13-07-2012 00:47

Puuuu meelopen 8-)
Ik heb vanavond anderhalf uur gewandeld, dat vond ik wel weer genoeg :(
Ik wens je volgende week veel plezier :-P

Gast

Bericht door Gast » 14-07-2012 09:56

DAG ALLEMAAL, ben op Sicilie de komende weken en wens jullie ook goede zomerweken toe, toedelsssssssssssssssssss :evil:

Terug naar “Vakantie”