Vakantieplannen voor 2012 ...

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 31-05-2012 10:10

Dit was een reactie op het huisje in Sicilië dus !!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 31-05-2012 12:58

Hahaha. Dus mea........jij wilt wel ff ruilen met het huis in Sicilië.... Ik denk dat Majo niet zo leuk zal vinden......moet zij dus een week in jouw huis, dat miss 50 km verderop staat dan waar zij woont.........hahaha.

Maar goed, tis te proberen natuuurlijk......

Gast

Bericht door Gast » 31-05-2012 13:27

Nou vorig jaar in Griekenland was errug leuk maar wel lastig als je beroofd wordt en de taxichauffeurs staken, lekker met zn alle in n zweetbus die overvol zat, tja iedereen moest ineens met de bus, drie keer naar het politieburo en twee keer naar het NL consulaat. En toen we bijna bij het vliegveld waren met de bus, zei onze akela dat de chauffeur er ff gas op moest geven want er was en wegversperring aangekondigd en tja daar hadden wij geen tijd voor ;-))) we wilden naar huis.

Ik vond het verder erg leuk en ook erg aardige mensen en ik begrijp ook wel dat ze heel erg boos zijn op de bezuinigingen en oa op NL, kijk de gewone griek die zich suf werkt, voelt het meest van de bezuinigingen, in welk land is dat nu niet. En de mensen met veel geld, die zorgen dat ze geen belastingen hoeven te betalen en lekker vroeg met pensioen gaan, is natuurlijk relatief een kleine groep, die verpesten het. Maar ja wij worden in NL ook niet vrolijk van al die zogenaamde bezuinigingen, het zijn volgens mij geen bezuinigingen er wordt meer gevraagd van mensen, dat is volgens mij wat anders. Die Grieken, en ook in andere landen moeten gewoon heel hard werken en krijgen nu de naam dat profiteurs en zo zijn, ja ik zou ook boos worden.

Ik ga dit jaar niet op vakantie, al had ik vorig jaar een hele goedkope vakantie, zonder pinpas :razz: , ik zou dit jaar Griekenland ook overslaan, niet voor de mensen maar je weet het maar nooit.

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 31-05-2012 17:08

zie je, ik ben niet goed hierin, wordt verkeerd begrepen door je Bubbels!
Ik bedoelde dat ik misschien wel het huisje had willen huren.

Los daarvan bedoel ik dat er misschien mensen uit verschillende delen van het land zijn en dat je dan onderling een keer een weekje van huis ( in Nederland dus) ga ruilen. Kost weinig, toch? En toch een andere omgeving!!

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 31-05-2012 17:20

dat ligt niet aan jou Mea .... 't is gewoon bubbels .... die soms dingen op haar manier opneemt ... tja .... moet je je niet aantrekken hoor :?:
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 31-05-2012 17:22

hoe kan dat nou Isis ze leek zo aardig voor de telefoon!! :-o

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 31-05-2012 17:52

hahaha ... ik zal maar niks meer zeggen :-)
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 31-05-2012 19:48

:lol: :lol: Ik ben ook heel aardig!! (alleen lees ik anders dan jullie.....)

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 31-05-2012 20:03

hoezo? Lees jij van rechts naar links dan?? :lol:

Gast

Bericht door Gast » 01-06-2012 09:23

[quote="Mea"]Dat had wel leuk geweest, misschien andere keer. Ik heb net met een vriendin samen een weekje een huisje in Egmond aan zee besproken voor een week. Verder zit er dit jaar denk ik geen vakantie in! Misschien een idee om met mensen een weekje van huis te ruilen of zoiets??? Onderling zou dat toch moeten kunnen. Vooral leuk voor mensen die het niet zo breed hebben, zoals ik dus!![/quote]

@ Mea, ik begrijp wat je bedoelt hoor, laat Bub maar hihihih, maar het huis in Sicilie is puur voor verhuur en niet ruilen. En het is best wel groot ook trouwens, max 8 pers.
En mijn huis in Nederland ruilen zou ik zelf niet doen/willen, maar misschien anderen die dat wel leuk vinden?

Egmond aan Zee ben ik ook eens paar dagen geweest in zo'n ruime luxe stacaravan en vond ik een hele leuk dorp!!

Terug naar “Vakantie”