Vakantieplannen voor 2012 ...

Plaats reactie
Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Vakantieplannen voor 2012 ...

Bericht door Isis » 09-02-2012 18:41

Hebben jullie al vakantieplannen voor 2012 ? Een reisje geboekt of leuke vooruitzichten hierbij ?
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 12-02-2012 12:33

Ik loop stage van maart tot augustus, tot die tijd zit er niet meer in dan een weekendje of een paar dagen! Agnes en ik hebben eind september, begin oktober samen vakantie. We willen graag naar Frankrijk met de trein, iemand ervaring?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 12-02-2012 14:13

Fijn vooruitzicht voor jou en Agnes ....
'k Heb geen ervaring in het reizen per trein ... maar ik denk wel dat het een makkelijk en snel vervoermiddel kan zijn om naar Frankrijk te gaan. Waar ik persoonlijk wel een beetje mee zou kunnen zitten ... dat is het feit dat je dan misschien ter plekke minder bewegingsvrijheid hebt ... omdat je dan geen auto hebt om je te verplaatsen. Geen idee hoe het plaatselijk openbaar vervoer verder is in Frankrijk ... want dat zou natuurlijk ook wel voldoende kunnen zijn om je in dat land zelf van het ene naar het andere plaatsje te begeven ....
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 12-02-2012 19:32

Yess,binnenkort wekendje Londen (vind ik een fantastische stad)
Daarna,vier dagen Euro-Disney,met de hele fam.
In Juni,8 dagen Rhodos-stad,waar we al meerdere keren waren.
In Sept(nog niet geboekt,ons jaarlijkse uitje met onze beste vrienden,wij waren al een keer in Barcelona,maar zij nog niet,dus gaan we nog maar een keertje.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 12-02-2012 19:34

Jij hoeft je voorlopig ook niet te vervelen Sun.......... :evil:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 13-02-2012 22:08

:roll: Daagje Efteling en huishoudbeurs bij gekomen Rommy,en ind ik verveel mij zelden
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 13-02-2012 22:36

Amai sun .... jij hebt nog heel wat te goed zeg ! Fijn !
Rhodos ... goh ja .... vorig jaar geweest ... heel gezellige stad is dat ... en je zal er vast ook lekker weer hebben .... heerlijk !

Barcelona ... dat staat ook nog ergens op mijn verlanglijstje ... maar of het er ooit van zal komen ... tja ... wie weet ...

Veel plezier alvast met de voorbereidingen van al die reisjes !
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 15-02-2012 14:11

Wij zijn eind januari 8 dagen naar Hughada Egypte geweest. Even er tussenuit na een bewogen jaar van scheiding, overlijden van mij pa, ziektes en ongemakken bij mij en vriendinlief.

De eerste vakantie die we hebben genoten, mijn moeder gelijk mee op pad genomen wat verbazingwekkend goed ging.
Het was heerlijk warm, we hebben heel lui gedaan met 1 uitstapje naar Caïro.

De eerstvolgende vakantie staat niet vast, misschien huren we nog een huisje in de herfst waarbij de honden mee mogen.

Gast

Bericht door Gast » 27-02-2012 20:45

[color=green]Ik ga de eerste 3 weken van juni Europa in.
We hebben geen idee waar we heen gaan, we pakken de tent en kampeerspullen in en doen de fietsen op de auto.
En dan zien we wel waar de zon ons brengt.[/color]
[b]
[color=green]Maar eerst over 6 weken lekker een weekend kamperen bij de Elf fantasy Fair in Haarzuilens [/color][/b] :cry:

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 27-02-2012 22:59

Goh dat klinkt leuk Inger ! Lijkt me ook wel een beetje spannend ... zo totaal ongepland er op uit trekken .... zien waar je zal uitkomen ... lekker avontuurlijk !

Veel plezier alvast bij de Elf fantasy fair ... 'k geloof dat ik iemand ken die daar ook regelmatig naartoe ging ... maar zelf ben ik er nog nooit geweest ...
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Terug naar “Vakantie”