Jezelf outen bij je collega's ?

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 01-07-2012 19:58

ja natuuuuuuuuuuurlijk :razz:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 01-07-2012 21:45

:oops: :oops:

Ansie
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-06-2012 23:41

Bericht door Ansie » 03-07-2012 10:44

Aangezien ik nog voor een groot gedeelte in de kast zit. Denk ik er weleens aan hoe het zou zijn om het op me werk te vertellen. Ook in het chauffies vak heb je veel vrouwen die les zijn. Maar ik ben net bij deze nieuwe baas dus hou me mond maar even. Ik moet dan soms vragen ontwijken waarom ik nog niemand in me omgeving heb. Tja daar ga je maar weer om daar een draai aan te geven. Maar er zijn soms momenten dat ik het wil zeggen dat ik nog niet weet waarop ik val. Ik heb een paar vriendinnen die zeggen. Jij wordt verliefd op diegene waar jij je plezierig bij voelt. En daar hebben ze gelijk mee.
Soms heb ik ook moeite met mezelf omdat ik sommige vriend(dinnen) niet heb verteld hoe ik me voel. Maar zoals een vriend van mij die homo is zegt. Je gaat toch ook niet aan de mensen zeggen dat je hetro bent dus waarom moet ik me verklaren dat ik homo ben. Ik vind een goeie opmerking. Gelukkig leer ik van hem. Hij is mijn dierbare vriend. :evil:

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 03-07-2012 10:56

Zon vriend moet je koesteren Ansie,en jij moet zelf beslissen in hoeverre jij jezelf nu of later of helemaal niet, bloot wilt geven tov de buitenwereld.
Voordat je dat doet,moet je er voor jezelf uit zijn,wil je dingen ondernemen/uiten.
Natuurlijk is het moeilijk om er niet tov je vrienden en vriendinnen er voor uit te komen,omdat je altijd zoiets als rondloopt met een geheim,en dan ook nog niet eens je werkelijke zelf kunt zijn.
Maar zoals bij alles in het leven is er overal een juist moment voor.
Dus je eigen koers volgen,dat is gewoon altijd het beste.
En voor nu,kun je hier de dingen van je afschrijven,je zult merken dat je je goed voelt onder gelijkgestemden. :-)
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Ansie
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-06-2012 23:41

Bericht door Ansie » 03-07-2012 23:05

Dank je sunflower!! :-)

alegria1
Berichten: 75
Lid geworden op: 09-11-2012 00:52

Bericht door alegria1 » 10-12-2012 18:16

Komtverop aan op je werkplek zo eventuell is waar ookvriendshap Werkverzeichnis ontataat! Denker heeftmij erg geholfen dat Zij dachten dt mijn vriendschap een a dvocat is! Dus ik Denk zoals ik vroeger al Niet Niet vaak personlijke Dinge Kon/ heb verteld zo moet. Het nu ook Niet!
Ik vind ik heb Noit verklaard hetero te Zijn en du's zeg ik ook Niet nu dat ik bi Ben aan iederen!

Wel vraag ik mij toch af wie ik iemnd Les/ bi zou Kunnen herkennen? Geen Idee.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 10-12-2012 21:02

staat gewoon BI op het voorhoofd, Alegria.......

Was het maar zo makkelijk! En dat jij niet aan iedereen gaat vertellen dat je bi bent, vind ik ook gewoon. Ik ben lesbisch en ik vertel het dus wel.

Als ik bi zou wezen, zou ik het ook alleen maar een goede bekenden vertellen.

Gast

Bericht door Gast » 11-12-2012 12:21

nee dat gaat helemaal niemand iets aan dus zie ik geen reden om zonder bepaalde reden dat aan collega's of familie of vrienden of buren enz.enz. te vertellen dat vind ik gewoon prive.
Als iemand wel behoefte heeft om zoiets te vertellen dan moet je dat gewoon natuurlijk.
En als je echt met een vrouw samenleeft dan lijkt het me gewoon onhandig om zoiets te verzwijgen want dat lijkt me onmogelijk maar dat is dan ook andere situatie. :evil:

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 11-12-2012 13:05

(dat bedoelde ik dus idd)

Ik zou net zoveel over mijn bi zijn praten als over mijn bondage sex...... :shock:

Maar lesbisch is mijn levensstijl. Zoals een hetero praat over zijn relatie, zo praat ik over de mijne.

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 12-12-2012 12:22

Ik vertel het ook iedereen ; op mijn werk en tennis. Dan is het maar duidelijk en hoeft niemand erover te speculeren.
Het is nu ook een gegeven en is goed!!
Acceptatie , zoals overal om ons heen; heerlijk !!