Jezelf outen bij je collega's ?

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 18-03-2012 12:42

Wellus!! :cry: :razz:

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 19-03-2012 13:17

[color=orange][i]BuBs is nou zo'n voorbeeld van een vrouw met een groot ego Sun :razz: [/i][/color]

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 19-03-2012 18:31

Ja ik geloof niet dat ze een laag zelfbeeld heeft lol :razz:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 21-03-2012 10:07

Zolang dat "magneetjes zijn" niet hetzelfde is als: ik pak gewoon de eerste de beste pot om eens te testen hoe dat werkt :razz:
Het is natuurlijk best leuk als vrouwen onderzoekend vragen komen stellen......

Ik ben daar op mijn werk net zo open over als in het dagelijks leven, ongeacht tegen wie als het zo ter sprake komt.
Nog nooit ben ik iemand tegen gekomen die er een punt van maakte, heb nooit een wanklank gehoord en ben er nog nooit door uitgescholden.

Bij een sollicitatie ben ik een keer aangenomen vanwege het feit dat ik lesbisch ben. Het feit dat ik dus geen kinderen zou krijgen was voor hen de afweging. Toen ik mijn aanstelling had, heb ik ze wel even de schrik van hun leven bezorgd toen ik tussen neus en lippen door vertelde van een adoptie van een tweeling die ik graag wilde opstarten :(
Ze waren perplex, hadden aan die optie nooit gedacht. Het was een grapje van mij, maar ik geniet nog na van die gezichten :razz:

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 21-03-2012 12:03

:razz: :evil:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Gast

Bericht door Gast » 21-03-2012 14:04

Whahahaha geweldig Klien!!!

Jaaaa die koppen...totaal verbouwereerd hahahhaa, super bedacht!

Bluebell
Berichten: 72
Lid geworden op: 27-03-2012 20:24

Bericht door Bluebell » 28-03-2012 10:34

Mijn ex-vriendin is ook een collega van me.Dus al gauw wisten alle collega's hoe de vork in de steel zat.Het verbaasde me dat ze het allemaal zo goed oppakten,alsof het de normaalste zaak ter wereld was.Ik als getrouwde vrouw ,mijn vriendin als alleenstaande les werden supergoed aanvaardt in de groep .En als er een uitnodiging was voor een activiteit dan kregen wij gewoon 1 kaartje omdat we bij elkaar hoorden.Nu onze relatie achter de rug is ligt het enkel voor ons 2 iets moeilijker om elkaar te zien op de werkvloer.Gelukkig werk ik enkel 's nachts en zij overdag,dus dat valt niet zo gauw voor.Maar ik ben ontzettend blij dat alle collega's weten hoe ik echt ben en dat ze daar geen problemen om maken .Ik heb nog nooit lastige of nieuwsgierige vragen gekregen ,maar dat heeft misschien wel te maken met de Belgische gereserveerdheid :shock:
Soulmates never die!

Gast

Bericht door Gast » 28-03-2012 20:21

Nou verschillende collega's kwamen achter het feit dat ik een les ben, en tevens hebben zij, met een manifestatie, mijn vriendin ontmoet...haha...geen enkel woord van HUH? of iets negatiefs...de vrouwen reageerden allemaal positief tot hartstikke leuk, hoop complimenten :-) voor de verschijning van mijn din... zooo leuk!
De heren zeiden niks...en stiekum kijken...whahahaha zo grappig!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 01-07-2012 18:57

Liet laatst een foto zien van mijn vriendin aan wat collega's en die vonden dat ik een goede smaak had...... :evil: Ben pakte ook het mobiel aan, keek naar de foto en vroeg: "Is dit jouw vriendin? Je bedoelt een vriendin alszijnde dat je er een relatie mee hebt???"

Ik knikte. Hij keek me aan en zei: "Jemig, dat had ik nou noooooit van jou verwacht!"

:razz: :razz:

En zo zie je maar weer........mannen zien dat, wat ze graag willen zien!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 01-07-2012 19:01

Ja blond en een d of e cup.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock