Close met de collega's?

Ansie
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-06-2012 23:41

Bericht door Ansie » 25-07-2012 00:42

Ha bubbels da's duidelijk die komt er niet meer in. :lol:

Ik moet eerlijk zeggen ik heb een vrij grote band met collega's.
Althans idd met mensen waar ik een klik mee heb. Maar mocht het zo zijn dat ik toevallig met een collega bij mij in de buurt ben. Stel ik wel altijd voor om bij mij te eten als het etenstijd is. Mijn deur staat eigenlijk altijd wel voor iedereen open. Zolang ik ze uiteraard wel aardig vind. Ik ben nu bijna 9 jaar bij de taxi weg en heb nog contact met een aantal oud collega's wat uiteraard nu goeie vrienden zijn geworden.
Dus ja ik zeg altijd maar zo waarom kunnen collega's geen vrienden van je worden. :-)

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 25-07-2012 10:47

haha idd ansie, best wel duidelijk toch? En idd, ik ga ook goed om met de meeste collega's en als ze wat willen eten of drinken zijn ze altijd welkom. Ik ga natuurlijk ook veel met ze om dus idd, waarom niet?

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 25-07-2012 23:39

Ik heb ook hele leuke collega´s, maar nog niet zo´n klik om ze thuis te vragen+ maar wel heel veel lol tijdens het werk

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 03-10-2012 17:11

ik ga natuurlijk veel om met de collega's.......zij vormen mijn hoofdbestanddeel om vrienden mee te worden. Ik zit niet op een groepsport...... heb geen hobby waar ik mensen mee ontmoet......en mijn buren die zie ik erg weinig...... Dus ja, mijn vriendinnen komen dus daar weg.

En ik heb dat ook nooit gehad he.......vriendinnen om me heen....... Weet ook niet waardoor dat was, denk omdat ik altijd in een mannenberoep heb gezeten, kende weinig dames in de buurt.

Mijn 2 buurvrouwen waren ook een soort van vriendinnen, maar ja......ik woon nu in een andere buurt en hun ook, dus dat verwaterd.