Vaste sleur in het huis

BeeCee
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-03-2012 15:01

Bericht door BeeCee » 05-03-2012 12:50

Heel herkenbaar bubbles.
Als ik stof zie denk ik: Hmmm, is het storend? Is er een dringende reden dat het nu weg moet? Beide beantwoord met nee, dan ga ik er vanuit dat het er morgen ook nog wel ligt...
Strijken? Wat is dat?
Champignon, Champignon, Champignonnetje,
Champignonnetje dat pruttelt in het vet.

Oh wat is fonduën gezellig en lekker !!!!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 05-03-2012 19:22

:razz: fijn om te lezen dat ik daar niet de enige in ben! Ik moet ook zeggen, als ik bij iemand op visite ben, ik daar ook nooit naar kijk, naar "rotzooi" Nu moet ik zeggen, dat ik dat dan al snel lekker "bekend" vind...... Als ik bij iemand kom, waar alles spik en span is, dan ben ik gewoon bang om iets vuil te maken.

Ik kwam eens bij iemand thuis met een wit kleed onder de tafel en daarom heen de banken ed. Ik durfde gewoon niet op dat kleed te lopen!

Nee, ik ben een rommelkont. Vind het zo zonde van mijn tijd.

Gast

Bericht door Gast » 06-03-2012 23:10

Ondanks dat ik (vermoed ik) :shock: de naam heb erg netjes te zijn valt het met mijn poetsgedrag best mee...
ik ben nl helemaal niet zo'n poetser...maar wel een erge opruimer...
kan slecht tegen rondslingerende dingen die ergens 'zomaar' liggen...hou de strijk (jawel) elke dag bij...was van het rek wordt gelijk gestreken voor de volgende erop kan...heb graag het aanrecht spic en span, heb alles in de koelkast op vaste plekken en (ja ik geef het toe) met de etiketten allemaal naar voren :(
eigenlijk heb ik niet graag dingen scheef staan LOL
Kan genieten van schone was maar daarentegen heb ik zoals met alles een tegenstrijdigheid in me...ben niet van grote schoonmaak...kan soms de ramen tot de helft zemen (wat je ziet) en vergeet vaak de putjes van bv douche schoon te maken...
dus het lijkt netter dan het is denk ik haha :(
zo dat lucht op :-)

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 07-03-2012 01:05

Haha daar gaat je imago @colinda :razz:
Kan me er ook wel n beetje in vinden. Gelukkig wordt ik steeds makkelijker en wil absoluut geen slaaf van mijn huis zijn!!! Toen ik nog thuis woonde en ik ging slapen kon ik dat niet omdat er bv nog een broek over de stoel hing :( dan moest ik hoe moe ik ook was uit bed om hem op te vouwen en netjes weg te leggen \jl Kon ook totaal geen rotzooi om mij heen zien! Dat heb ik eigenlijk nog steeds zo want als ik savonds in de kamer zit wil ik het glad hebben anders heb ik geen rust. Lastig met een man die werkelijk alles maar dan ook alles laat slingeren :!: maar ook daar wen je aan en wordt steeds makkelijker. Als het maar uit mijn zicht is en het is niet al te gek laat ik het zoals het is. Ook lichamelijk is het niet altijd mogelijk om altijd te doen wat gedaan moet worden... De ene keer kan ik alles en de andere keer kost het mij enorm veel moeite en pijn... Het heeft lang moeten duren voor ik mij daarbij neem kon leggen... is een hele overwinning geweest maar zelfs ik kan nu tegen vieze ramen aankijken :razz: en ben er veel makkelijker in geworden :cry: en mocht er iemand bellen voor iets leuks dan laat ik lekker de boel de boel en het werk... dat komt dan wel weer een andere keer :D Mijn lijfspreuk is: Je moet uit het leven halen wat mogelijk is voor het te laat is! Dat heb ik ervaren en leef ik tegenwoordig ook naar! :?:

Gast

Bericht door Gast » 07-03-2012 21:32

Ik ben ook geen poetser, maar als ik nesteldrang heb, dan maak ik daar ook gelijk gebruik van en dan ga ik achter elkaar door. Helaas heb ik het te weinig en moet ik soms echt mezelf ertoe zetten wat te doen in huis. Gelukkig kan ik het goed bijhouden omdat ik nog niet werk. Mijn wasgoed sluipt er altijd bij in, ik ben altijd achter met de was en dat leidt vaak tot gemopper van de kinderen die dan ineens geen broek meer in de kast hebben hangen. Ik houd niet van rommel, daar ben ik eerlijk in. Maar echt schoonmaken doe ik denk ik te weinig.

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 22-03-2012 00:15

Het was vandaag uitgesproken weer om de tuin weer eens aan te pakken! Binnen kan me nu even gestolen worden :?: Dit weertje geeft weer n boel energie en heb er dan ook echt van genoten :cry: Omdat wij een beschutte tuin hebben al lekker in bikini :evil: Heerlijk de warme zon op je lichaam te voelen, heb al een kleurtje :?: Laat de zomer maar komen!!! :cry:

Gast

Bericht door Gast » 22-03-2012 17:05

Ja met dit weer is het eigenlijk zonde om überhaupt naar binnen te moeten maar ja soms kan het niet anders ;-))) hoop dat we nog een heerlijk weekend met zon krijgen en anders maar een zomer lang ;-))

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 22-03-2012 17:14

Laten we er maar een zomer lang van maken :?: :cry: