Een *echt* boek of e-book ?

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 27-02-2012 23:03

Haha Nicky .... ik lees nog even je posting van een tijdje geleden .... **ik heb een sterke voorkeur voor een echt boek** .... ben jij effe snel van mening veranderd zeg :twisted:
Maar zo te lezen ben je nu dus helemaal verkocht ! Helemaal in de ban van de e-reader en de e-books :?: Fijn voor jou wel hoor ! Veel lees-plezier nog op deze manier !
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 28-02-2012 08:11

Een echt boek voor mij, ik print zelfs graag lange mails uit om meer ontspannen te kunnen lezen van papier :oops:

Gast

Bericht door Gast » 28-02-2012 13:57

[quote="Bubbels"]en ik wil anders wel kijken of ik wat e-boeken kan vinden via het internet hoor........[/quote]


Ik hou me altijd aanbevolen Bubbels :evil:

Gast

Bericht door Gast » 08-03-2012 16:23

Ik heb een periode gekend dat ik de hele dag zat te lezen. Het ene boek na het andere las ik in no time uit. Pas uitgekomen boeken bestel ik dan bij de bib, maar dan is daar weer die lange wachtlijst en soms kocht ik ze dan maar. Maar ja. het neemt toch weer ruimte in. Ik zag de laatste tijd veel mensen met e boeken, want ik begreep dat je de krant er ook op kan zetten. Aan het strand namen ze hem dan mee en je kunt gewoon lekker blijven lezen zonder dat je bladzijde wappert van de wind. Ik heb alleen het idee dat ik er zo tureluurs van word omdat ik toch weer op dat beeldschermpje zit te staren. Maar als ik dit van Nicky lees, dan moet dat dus meevallen. Misschien toch zo gek nog niet en vooral in de trein.

Maar nu even mijn vraag... als je de boeken dus niet kunt downloaden, hoe kom je dan aan de Nederlandse boeken? Koop je die ergens en stop je dat met iets in het apparaat, of koop je het via Internet en download je het dan op je reader en hoeveel boeken kan zo een apparaat hebben? Is het iets van 40gb of zo?

Gast

Bericht door Gast » 15-06-2012 07:40

Je ereader naar t strand...sund als hij gestolen wordt...

Ik vind ook maar weinig gratis boeken hoor...maar ik krijg er vaak van 2 oud mm leden...

Claartje..ja je koopt ze dan of met je creditcard of met n speciaal saldo kaartje voklgens mij oa verkrijgbaar bij the musicstore.

Gast

Bericht door Gast » 15-06-2012 07:41

en dna kun je ze downlaoden.stuur me anders f fje emailadres dan stuur ik je wat titels door.

Gast

Bericht door Gast » 15-06-2012 07:42

verdorie wilde mn mening gaan geven maar weer vergeten door mn reactie op claartje..hihi...ik ga ook vh gewone boek maar op d eipad vind ik t ideaal voor in t vliegtuig..scheelt zoveel aan gewicht en ruimte!!!

Conchita
Berichten: 22
Lid geworden op: 13-03-2013 12:11

Bericht door Conchita » 13-03-2013 16:54

Heb sinds december een e-reader en vind het ideaal. Als het boek niet leuk blijkt te zijn, dat heb je soms, mik je het zo weer weg. E-books zijn vaak gratis of goedkoper te downloaden als elke keer een boek kopen met de gok of het leuk is of niet.

Op het strand neem ik echter toch liever zo'n flutromannetje, kan daarna direct de prullenbak in. Is dan vies van het zand en klef van de zonnebrand.
Ein Bisschen Spaß ins Leben muß mann haben!

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 13-03-2013 17:08

[color=violet]Ik heb 20 boeken op mijn tablet staan, het lijkt net een boek omdat het er zo uit ziet op het scherm.....soms ben ik zo verdiept dat ik een bladzij van het boek om wil slaan.......... :-)

Ik vind het ideaal :evil: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

vonneke
Berichten: 28
Lid geworden op: 10-03-2013 17:08

Bericht door vonneke » 13-03-2013 18:18

Ik heb ook een E-reader, ik vind het helemaal geweldig. Heb er voor ons gezin over de 500 boeken opstaan. Het voordeel is, als je zo een dikke pil leest, dat het niets weegt. Anders krijg je een lange arm van het lezen...dragen van het boek dat je leest.

Ik heb er een kaft bij met een lampje erboven dus overal kan gelezen worden!
Leef meer met je hart dan je hoofd!