Wat vind jij interessant om te zien op tv?

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 13-03-2012 19:21

[quote="roosje"]Ik kijk graag naar een documentaire, nou niet van RTL 4/5 Net 5 of dat soort dingen want dat vind ik van die sensatieachtige gevallen, daar houd ik niet zo van. Ik kijk erg graag naar Canvas en detectives.[/quote]

Nou hier kan ik me dus helemaal in vinden :evil:

Ben dol op Britse detectives ... of Zweedse, die zijn meestal ook goed ... en Canvas .... ja, daar kan je wel vaker boeiende docu's zien ... echt een fijne zender is dat !!
Wat mij daarbij het meest aanspreekt, zijn documentaires die gaan over *de mens* ... en dan in het bijzonder het menselijk brein ... en alles wat daarmee samen hangt ... maar er zijn tal van andere onderwerpen die me ook kunnen boeien ...

Verder kijk ik ook graag naar bepaalde tuinprogramma's (natuuuurlijk !!!) .... en sommige reisprogramma's zie ik ook graag ... tenminste ... als het gaat over plekjes waar ik ooit nog wel eens naartoe hoop te kunnen gaan ... en als er dan tips gegeven worden om te gaan doen of te gaan bezichtigen die niet zo bekend zijn bij het grote publiek ...
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Gast

Bericht door Gast » 08-04-2012 17:05

ik houd van heel veel verschillende maar vooral Engelse detectives en inderdaad info en docu programma's maar ook lach series zoals Modern Familiy.
En van SBS6 komt ergens laat home video's van die lachfilmpjes en vooral de echte van kinderen en dieren kan ik me gek om lachen omdat het niet in scene gezet is.
Ik heb niks met kookprogramma's vreselijk en al die wedstrijden van zangkwaliteiten en talenten dingen daar volg ik niks van.
En ned. kwaliteitsseries zoals in Therapie en nu weer Bloedverwanten enzo mag ik ook wel graag zien.
Maar er is ook zoveel soms weet je gewoon niet wat je moet kijken. Ik vind TV altijd wel heel lekker moet ik zeggen, heel ontspannend ook.
En voor een mooie film ga ik toch nog steeds het liefste naar een echte bioscoop!

Gast

Bericht door Gast » 16-04-2012 09:05

Ben gisteren even gaan zitten voor Buch in de gevangenis, of hoe het heet, omdat ik er vanalles over las en eigenlijk wel eens geinteresseerd was in hoe of wat....

tsja...voldoet voornamelijk aan het beeld wat ik zelf al had van die figuren die daar zitten dus op zich niks nieuws onder de zon...althans bij de 1e aflevering...wat mij misselijk maakte is dat er dus gewoon lui zijn die je daar gewoon koud maken voor een aardig bedragje en daar geen nachtje minder om slapen....ze hebben ook gewoon 'geen zin' om te werken, duurt te lang enzo....en ook 'geen zin 'om in de gevangenis te werken....dat is vrijwillig...ik dacht eigenlijk dat dat moest, zou ik ook wel beter vinden eigenlijk dat dat wel moet, juist zij wel omdat ze het in het normale leven ook al niet willen....het kost iets van 2 miljoen om zo'n gevangenis jaartje draaiende te houden..ongelofelijk....en ik zag ook nog dat er ik weet niet hoeveel hele broden gewoon gedumpt werden door de gevangenen...gewoon weggegooid...geeft het dan aan de voedselbank of zo zeg....

ik vroeg me wel of of die Menno daar nu zelf ook slaapt intern en ook in zo'n cel?

waar ik wel bewondering voor heb is die mensen die daar binnen werken...zou mijn baan niet wezen eigenlijk....maar ja ze moeten er toch wel zijn...

heeft iemand het ook gezien? wat vonden jullie ervan?

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 16-04-2012 10:53

Ik heb het jammer genoeg niet gezien Majo,maar ik had het wel willen zien.
Misschien via uitzending vermist.
Ik zelf heb gekeken naar lovergirls,meisjes die heel jonge meisjes ronselen voor de prostitutie.
Ook heel indrukwekkend.
En omdat ik zelf ervaring heb,met het feit dat je dochter kan ontsporen door een verkeerde vriendin,ging daar als eerste mijn aandacht naar uit.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 18-04-2012 13:15

Ik kijk nu ook naar een programma wat gaat over paranormaal begaafde mensen, die op een oude, onopgeloste moordzaak worden gezet. Sensing murder heet het, geloof ik. Ongelooflijk wat die mensen uit een foto kunnen halen zeg! Heel apart.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 18-04-2012 13:26

o........ik zit ff te googlen op dat proggie en dan komen er toch wat andere dingen omhoog.....

Er is nog nooit een moord opgelost dmv dit programma! Nooit! Ze komen nooit met achternamen, nooit met zeer gerichte aanwijzingen....

Het schijnt dat het productieteam alles van de moord weet en dan hun, door hun lichaamstaal ed, de paranormale, van allerlei info geeft.......hetzij bewust, hetzij onbewust.....

Tja.......dan ga je toch weer met een ander beeld naar zo een proggie kijken.......

Zunneke
Berichten: 145
Lid geworden op: 30-03-2012 16:08

Bericht door Zunneke » 02-08-2012 22:47

Hey!!

Er was net op Nederland 3 een documentaire; "Strijders voor de liefde.."
Marieke Slinkert en Sibke Jan Bousema gaan in binnen- en buitenland op zoek naar mannen en vrouwen die een dagelijkse strijd leveren om hun liefde voor iemand van eigen sekse te mogen uiten.

Ik vond het interessant,..
Waarschijnlijk via uitzending gemist te bekijken.

Xx Zunneke

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 02-08-2012 23:07

[color=orange]Bedankt voor het doorgeven Zunneke..!
Hier is de link..[/color]
[url]http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1277594[/url]

[color=orange][i]Wat een ingrijpende verhalen.. :(
Pff ontroerend..

Wat mogen we toch blij zijn dat we hier leven dan..


[/i][/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 02-08-2012 23:07

o, goede tip, zun! Zal het eens gaan opzoeken! :evil:

lotus
Berichten: 169
Lid geworden op: 23-04-2012 19:16

Te gek concert RTL viert de zomer

Bericht door lotus » 26-08-2012 16:28

he meiden,

gisteren samen met mijn jongste vooraan gestaan bij een te gek concert, met artiesten als gers pardoel, van velzen, ilse de lange, racoon en direct.

aanrader om te kijken op RTL 8 op 1 september om 22.00 uur en
RTL 4 op 2 september om 13.30 uur

8 en half uur staan en 2 uur heen en terug was het meer dan waard. We zijn lekker uit ons dak gegaan :cry: :cry:
Na MM weer een site om vrouwenonderwerpen met vrouwen te delen.
Goed initiatief meiden!