Wat vind jij interessant om te zien op tv?

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Wat vind jij interessant om te zien op tv?

Bericht door Bubbels » 12-03-2012 18:50

Naar aanleiding van een jehova verhaal op deze site........

Ik vind dat dus interessant om te zien. Hoe het er aan toe gaat in groeperingen van de mensheid. Laatst zag ik dus een proggie over de Amish in Amerika. Ongelooflijk dat die mensen nog zo in de ouderwetse tijd kunnen blijven leven! Het gaat daar net als 50 jaar geleden........Geen auto's of mechanische hulpmiddelen......
De kinderen die daar geboren worden, zijn ook heel niet bekend bij de amerikaanse overheid.

Was ook een proggie over de joodse gemeenschap in amerika. Ook erg strikt en leven via vaste regels.

Dat soort dingen vind ik dus ook erg interessant. En ook de proggies over hoe dingen gemaakt worden.........

Ach..........ik vind best wel veel interessant eigenlijk! Hoe zit dat bij jullie??

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 12-03-2012 19:57

Ik vind ook veel dingen interessant,mijn belangstelling gaat alle kanten op,alleen operaties vind ik niet zo prettig om naar te kijken.
Ik houd van praatprogrammas,of natuurseries,maar een goeie film is ook nooit weg.
Ik vind Hello Goodbye (met Joris Linsen),of het familiediner,de rijdende rechter ook leuk om naar te kijken,soms zijn mensen op hun kwetsbaarst daar.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 12-03-2012 20:05

Nu kan ik ook met kromme tenen kijken naar de rijdende rechter hoor. Soms zie je ruzies waarvan je denkt..........hoe hebben jullie het toch ooit zo ver kunnen laten komen???????

Om een muurtje dat 10 cm te hoog is.........of een boom die 5 cm in andermans tuin staat........noem maar op......

Door dat soort proggies zie je ook hoe moeilijk mensen het elkaar kunnen maken.........en hoe mensen zich druk kunnen maken om niks.

Nu heb je ook een proggie, drugs inc. Daar zie je allerlei drugs voorbij komen en waar het gemaakt wordt en hoe. En hoe er aan verdiend wordt, vanaf de planter naar de uiteindelijke grote dealer...... Dat soort werelden zie je anders nooit en dan vind ik dat dus eens goed om te zien.

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 12-03-2012 20:15

Ik ook,maar menselijke emoties,en waarom mensen reageren zoals ze doen,vind ik ook interessant.

Weet je wat ik ook intrigerend vind?
Van die straatbendes in Amerika,ik zag zondag een docu over de mexicaanse maffia.
Daar wordt ik toch wel wat bang van.
Dat er verschillende "werelden" zijn dat vind ik angstig.
Dat we met zijn alleen in een soort van schijnveiligheid leven.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 12-03-2012 20:53

[color=violet][size=18]"proggie" [/size] :shock: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 12-03-2012 21:48

Ja, dat is idd eng om te zien, die bendes. Ik geloof ook wel dat ze hier zitten, maar wij worden er nog niet zo mee geconfronteerd. En daar is natuurlijk wapens gewoon te koop bij vele winkels, dus al die knapen zijn gewapend.

Wat ik ook nooit begrijp, is dat wij hier in nl, altijd met 2 agenten in de auto zitten en hun daar, in america, in hun eentje rijden......

Zag ook eens een docu over arm rusland. Mensen die niks hadden, bakkerijen die eens in de week wat brood afleverden, mensen die daar 2 dagen voor die winkel lagen om wat te bemachtigen...... Behalve wodka......dat konden ze allemaal krijgen voor weinig geld..... Ongelooflijk.....wat een toestanden

Gast

Bericht door Gast » 13-03-2012 17:05

Ik vind vaak de documentaires van HollandDoc mooi om naar te kijken en ook vind ik dat de VPRO vaak erg mooie documentaires uitzendt. De serie "Nederland van boven" vond ik ook erg leuk om naar te kijken evenals de serie Frozen Planet.

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 13-03-2012 17:13

[color=violet]Ik kijk bijna alle kookprogramma's op uitzending gemist........zo leuk om te zien wat er met eten allemaal mogelijk is!! Zelf ben ik van makkelijk en snel jammer genoeg! Ik zoek nog een vrouw die mij heerlijke 4 gangen menu's voor kan zetten....... :cry: [/color]

[color=violet]Agnes is nl nog meer van makkelijk en snel :-) [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Gast

Bericht door Gast » 13-03-2012 18:17

Ik kijk graag naar een documentaire, nou niet van RTL 4/5 Net 5 of dat soort dingen want dat vind ik van die sensatieachtige gevallen, daar houd ik niet zo van. Ik kijk erg graag naar Canvas en detectives.

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 13-03-2012 18:48

[color=violet]Ik ben dol op sensatie en vette roddels :P [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!