Roze zaterdag, 7 juli 2012

vlindertje
Berichten: 210
Lid geworden op: 28-02-2012 13:29

Bericht door vlindertje » 08-07-2012 01:16

Ik kan niet wachten Rommy! Op die foto's uiteraard :D :razz:
Ooit een normaal mens ontmoet? En, beviel het?

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 08-07-2012 09:17

[color=orange][i]

Heerlijke dag gisteren..! Goeie sfeer, mooie mensen en mooi weer..! :|
Wat wil je nog meer..? Owjah..ik had de rest die we zijn misgelopen ook graag willen zien.. :-x
Gauw maar weer een meeting dan..! :evil:
8)


[/i][/color]

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 08-07-2012 11:44

Wat was dit een heerlijke Roze Zaterdag!!!
Om half elf liep ik al in deze mooi versierde stad waar zelfs de brugleuningen en bomen aangekleed waren met een fleurig gebreid roze jasje...
Overal roze ballonnen, winkel met roze spullen in de etalage en...boven de St. Bavo kerk wapperde een immens grote regenboogvlag vrolijk te wapperen....
In alle rust liep ik daar intens van te genieten....en geen idee hoe mijn dag er verder uit zou zien.
Opeens kwam ik 2 bekenden van het Pinksterkamp tegen en zij waren op weg naar de multireligieuze viering in de Grote Kerk.
Of ik zin had om mee te gaan.....
Ik had eigenlijk wel trek in een kop koffie maar...dat zouden we dan na de dienst wel doen....
De kerk zat vol met hoofdzakelijk vrouwen en het was een mooie dienst waarbij ieder ook een lichtje mocht aansteken....
"Dicht bij onszelf" verlieten we de kerk en zagen dat het op straat al flink drukker was geworden.....


Inmiddels zou de parade bijna beginnen en...daar wilde de PPK- meiden - en ik ook - toch wel graag bij zijn....
Dus...nog even géén koffie, maar op weg naar het Kenaupark waar de optocht zou beginnen.
De zon scheen, het was heerlijk en aan de oever van de gracht wachten we op het voorbijtrekkend spektakel.
Het duurde overigens wel even....Jammer van de gemiste koffiekans.... :smile:
Uiteindelijk kwam de stoet voorbij, vrolijk, maar ook wat rommelig....(ik heb wel eens mooiere parades gezien....)
We hebben hem helemaal voorbij zien komen en...omdat hij een grote lus maakte hebben we hem verder weer opgepakt.
Hier zag ik aan de kant ook Bubbels, Isis en Mea staan.
Dat was een leuk weerzien en kennismaking met Mea en ik had verwacht dat we elkaar nog wel weer zouden treffen... De dag begon immers net....


Ietsje verder zijn mijn PPK vriendinnen en ik achter een vrolijke praalwagen met leuke muziek de parade ingestapt en zijn "swingend" tot het eind meegelopen.
O wat voelde dat feestelijk!! ...en warm.....in alle opzichten...
Tegen drieen werd de parade ontbonden en....was er eindelijk tijd voor mijn kopje koffie..... :-)
En..wat denk je??!???.....toen hoefde het niet meer..... :smile:
Het zweet zat in mijn haren ...dus werd het op een stil terasje - even uit de drukte - dat werden een paar pilsjes met een lunchhapje...
:P

Inmiddels was het al tegen vieren en wilde ik de drukte en andere bekenden opzoeken.
Dat is ten dele gelukt...op de Grote Markt hing een gasballon in de lucht met de vorm van een Varken...
Tja, dat kon niet anders...dat Moest Knorretje wel zijn..... :-)
Klopte!! en bij haar nog meer bekenden van hier en van MM.
Ik dacht ook Rommy enm White Wings nog wel tegen te komen, maar we hebben elkaar net gemist.... :smile: :-)
Na een klein uurtje vond ik de muziek niet zo leuk en ben daar weer vertrokken met mijn 2 PPK vriendinnen.
Een van hem woont in Haarlem vlak bij het station en ...daar hebben we ons even teruggetrokken, iets gegeten en gedronken en natuurlijk zitten kletsen....


Tegen negenen wilden we toch weer de drukte opzoeken en zijn we naar "De Koffer" gegaan.
Hier zagen we nog meer bekenden en ook Petronella en Mo.
Het zat nog heerlijk buiten en met af en toe een dansje binnen werd het snel laat....
Even...maar dan ook heel even.... heb ik Bubbels en Isis nog een afscheidshug kunnen geven.
Die konden helaas niet langer blijven omdat ze dan de laatste bus zouden missen...
Maar...ik vond het leuk ze nog even te treffen...


Uiteindelijk begon het wat te regenen en moest ik ook nog met de trein naar huis.
Tegen enen was ik thuis na een heerlijke vrolijke onverwachte Roze Zaterdag.

En...mijn kopje koffie heb ik vanmorgen pas genomen...Ik heb er van genoten!.... :-)


X Suus

Ansie
Berichten: 105
Lid geworden op: 16-06-2012 23:41

Bericht door Ansie » 08-07-2012 13:53

Ha dames.
Zo aan de verhalen te lezen was het gezellig gister. Ik had tegen bubbels gezegd dat ik misschien ook kwam. Maar ik was verrot. Geen goed moment om jullie voor het eerst tezien.
Volgende uitje misschien. :-)

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 08-07-2012 15:02

Was idd erg gezellig! In de trein er naar toe zagen isis en ik al aardig wat roze mensen. Op het station van Haarlem vonden we Mea en 2 vriendinnen van haar. Ook Inger zagen we daar lopen. Toen liepen we naar Rommy en White, die al aan de koffie zaten op een terras in de buurt. Daar lekker wat zitten kleppen met zijn allen en toen de stad in getrokken. Wij gingen de parade bekijken en rommy en white liepen alvast verder.

Bonte stoet voorbij zien trekken, heb ook van alles in mijn handen gekregen......zelfs condooms...... :-)

Rommy ontpotte zich als DE visitekaartjesuitdeelster bij uitstek! Jeempie, wat durfde en deed zij dat goed! Nadeel was dat ze overal ook gelijk bleef hangen want ze kletste gelijk wat af met de dames!

We hebben lekker wat lopen dwalen, wat zitten drinken en eten en gedanst op stevige house muziek. Jammer voor isis dat we echt terug moesten want die had zo graag nog willen blijven dansen bij dj Isis........

Was een geslaagde dag met vele indrukken!

En Mea, was leuk jou te ontmoeten, meid!

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 08-07-2012 19:31

Het was supergezellig, uiteindelijk een aantal mensen ontmoet en dan zijn daar de verhalen en de herkenning hiervan bij elkaar. geeft toch een saamhorigheidsgevoel. Vond het erg fijn om jullie te ontmoeten; moest nog ff moeite doen om Zunnekeen knorretje te vinden, maar dankzij de ballon van knorretje( haar naamgenootje) toch gevonden en ook fijn mee gepraat.
Later nog ff lekker gedanst op muziek bij het grote podium en voldaan weer naar huis gegaan.
Volgende meating misschien regelen in Alkmaar??
Wel goed idee van je Rommy.

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 09-07-2012 01:41

Wat een super leuke verslagen van een wel zeer geslaagde dag! :evil: (8)
Was zelf helaas door div. omstandigheden deze keer niet in de gelegenheid om te gaan en heb zo te lezen heel wat sfeer en gezelligheid gemist...!!! Wat leuk dat jullie er zo van genoten hebben! :cry:
Maar! Volgende keer beter!!! :evil:
Was reuze benieuwd naar de foto's maar helaas... ik zie alleen maar kruisjes staan... :smile:
Ligt dat aan mijn pc :shock: of is er mogelijk een storing?

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 09-07-2012 09:45

[color=violet]Ik zie nog steeds gewoon de foto's Setteke, soms is er wel eens een tijdelijke (foto) storing, misschien lukt het nu wel! :evil: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Gast

Bericht door Gast » 09-07-2012 10:16

T WA SOOK HELEMAAL LEUK!!!!ECHT APART......IK ZAG ZELFS GEWOON ENE MAN EN N VROUW SAMEN BEKKEN...T MOET NIET GEKKER WORDEN!DAS ZOOOOOOOOOOOOOOOOO GEWOON....WHAHAHAHAHAHA

Gast

Bericht door Gast » 09-07-2012 10:18

EN IK TROF ME EEN LEUKE MEID.....PFFFF...IS ME NOG NOOIT OVERKOMEN DA TIK DACHT..GOH..DIE WIL IK WEL MEENEMEN...ZO BIJ N EERSTE MEETING...HELAAS IS ZE BI EN HEEFT EEN VRIEND....DAT WIL IK TOCH NIET DAN,MAAR EVENGOED....KANS VOORBIJ LATEN GAAN HEB GEEN GEGEVENS GEVRAAGD VERDER..EN T WAS ZO LEUK!SNIFF....