Flevovuur, 8 t/m 10 juni 2012

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Flevovuur, 8 t/m 10 juni 2012

Bericht door Isis » 08-02-2012 18:15

Kampeerweekend voor les / bi vrouwen in Zeewolde vanaf vrijdag 8 juni 2012 t / m zondag 10 juni 2012

[url]http://www.flevovuur.nl/?Home[/url]

[url=http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=379944][img]http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/409016.jpg[/img][/url]
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 21-02-2012 16:25

Ik sta al op de deelnemerslijst ..... :-)

Wie gaat er ook??

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 21-02-2012 17:14

[color=violet]Omdat Ag en ik nogal krotterig zijn, gaan wij ons niet opgeven, wij komen gewoon een dag langs, ik begreep van bubbels dat die mogelijkheid er is, evt. illegaal! :-) [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 21-02-2012 18:06

haha .... illegaal :?: ... kijk zoiets zou ik dus noooooit durven hé !

Maar idd Rommy ... bubbels en ik overwegen ook om gewoon langs te komen .... zonder daar te overnachten ...
't Zal ook allemaal wel een beetje van het weer afhangen denk ik ...
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 22-02-2012 21:36

Wij duiken gewoon de illegaliteit in!! Ik moet ook zeggen, dat slapen thuis beviel me best! Maar we zien het wel tegen die tijd, maar we geven ons niet op........we komen dan gewoon langs :o

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 29-03-2012 10:04

Wij hebben keurig betaald voor de deelname en ik heb die hele week vrij genomen. Dus als jullie ter plaatse uit de illegaliteit durven te kruipen, dan is het misschien leuk om kennis te maken?

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 29-03-2012 21:28

Klien, leuk dat je ook op Flevovuur komt!

En...het hele weekend erbij zijn en meedoen met de workshops maakt dit weekend echt kompleet.
Je zult er geen spijt van hebben!!

Ik zie je ongetwijfeld daar!

vlindertje
Berichten: 210
Lid geworden op: 28-02-2012 13:29

Bericht door vlindertje » 30-05-2012 19:26

Puck en ik zijn ook van de partij! We gaan dit jaar op het stilteveld staan :). Tot dan!!
Ooit een normaal mens ontmoet? En, beviel het?

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 01-06-2012 09:56

Stilteveld? Ik neem aan dat je daar 's nachts kunt slapen ipv verplicht te moeten luisteren naar iedereen die nog na zit te genieten voor de tent?
Ik heb geen idee hoe het daar uit ziet. We gaan dit weekend onze gekregen tent eerst maar eens opzetten, kijken of het werkt en alles aanwezig is.
We moeten verplicht naast mijn vriendin met haar vrouw staan, want we koken gezamenlijk had ik begrepen :razz: Nou ja, ik koken, zij eten denk ik. Ik merk het wel, maar ik krijg er wel steeds meer zin in. Nog een paar uur werken, dan ben ik vrij.
Iemand de weersvoorspellingen al bekeken voor volgend weekend?

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 01-06-2012 14:06

kreeg net een mailtje met de toegangskaarten en uitleg over het kamperen:

[color=red]Er staan dit jaar weer 6 velden tot onze beschikking. Veld 1 is het evenemententerrein met het koffiehuisje, de eettent, de bar, de grote tenten voor de gezamenlijke activiteiten en optredens en een aantal partytenten. Veld 2 is het grootste veld om te kamperen en gezien de ervaring het meest rumoerige. Veld 3, 4 en 5 zijn de ‘stiltevelden’, er gelden een paar extra regels in verband met rust, zoals bijvoorbeeld geen (harde) muziek en na ca 23.30 stil zijn op het veld. Veld 6 is weer een gewoon kampeerveld, maar wel rustiger dan veld 2. Je mag zelf je plaats op de velden zoeken, rekening houdend met de aanwijzingen van het ontvangstteam én met de eis van de brandweer dat hulpdiensten op alle uithoeken van de velden moet kunnen komen. Er dient een afstand van 3 meter tussen de tenten te zitten. Je mag met je auto het veld oprijden om uit te laden, daarna dien je de auto te parkeren op de door het ontvangstteam aangewezen plaats, parkeer strak en met de voorkant van de auto naar de weg gericht.


Bij de receptie van Flevovuur, waar iedereen zich dient te melden, kan je de maaltijdbonnen en de kaartjes voor de workshops ophalen als je daarvoor ingeschreven bent. Ook de consumptiemunten zijn vrijdagmiddag bij de receptie verkrijgbaar, 5 euro voor 5 munten, 10 euro voor 10 munten en wil je zo vriendelijk zijn om gepast te betalen.

Op veld 1 staat traditiegetrouw het gehele weekend de koffie en thee voor je klaar evenals de, voor Flevovuur onmisbare, donatiepot, vergeet die ook vooral niet! Op dit veld staat ook een mededelingenbord waar de laatste nieuwtjes te vinden zijn, spontane acties worden aangegeven, oproepjes van deelneemsters voor eventueel vervoer enz.


Wat dien je mee te nemen naar Flevovuur:

ü je kampeer- en persoonlijke spullen,

ü een stoel om op te zitten,

ü bord, bestek, beker,

ü eten voor het gezamenlijke Flevovuurdiner, dit geldt ook voor degenen die de overige maaltijden via het eethuisje afnemen. Het Flevovuurdiner op zaterdagavond zit niet bij het arrangement inbegrepen!!!

ü muziekinstrumenten

ü eventueel zwemkleding, wandelschoenen, een fiets

ü alles wat je verder nodig denkt te hebben.


Er staat weer een koelaanhanger waar levensmiddelen of kant en klare producten voor het Flevovuurdiner gekoeld kunnen worden, dus geen drank. Er komen bakken waar alles in kan (onthoud het nummer van de bak waar je je spullen inzet), zet je naam op wat je in de bak stopt en op zaterdagmiddag vanaf een uur of vijf dien je de spullen weer te komen halen en op de tafels te plaatsen.

Vuur is er uitsluitend op de grote vuurplaats en in de vuurkorven op veld 1. Op de andere velden mag dus geen vuur gemaakt worden!!!

Bij de optredens in de grote tent staan bierbanken, er worden geen (tuin)stoelen toegelaten i.v.m. de ruimte.

Dan nog een heel belangrijk punt: op veld 3, 4 en 5 staan tenten van scholen. Wij mogen de velden gebruiken, maar ik verzoek iedereen dringend niet nieuwsgierig te zijn en bij of in deze tenten te komen!!! Wie gesnapt wordt kan meteen inpakken en wegwezen (geen discussie mogelijk), want het gevolg is dat we deze velden niet meer mogen gebruiken en dat brengt het voortbestaan van Flevovuur in gevaar. [/color]

Hm, geen vuur op de velden, hoe moeten we dan koken? Neem toch aan dat dit wel is toegestaan. En een BBQ? weet iemand dat?