roze zaterdag 5 juli in Eindhoven.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 06-07-2014 22:01

Heb een heerlijk weekend gehad! Zaterdag er naar toe gegaan met de trein, naar mijn hotel gelopen en daar zag ik gelijk de nieuwe mutsen met wie ik op zou gaan trekken. Lekker 3 andere horken die iedereen kenden die ze tegen kwamen! Ik hoorde al weer......ik moet een keer naar lesbos want daar kenden ze iedereen dus van. Ik ben Mea en der vriendin nog tegen gekomen.....Althans.....zij zagen mij en ik dacht.....mmm, wat heeft die ene vrouw toch gaaf haar.....en wat kijkt ze me toch aan........ 8-) Haha was de vriendin van mea dus en mea stond daar netjes naast me aan te kijken.....haha en die herkende ik dus wel gelijk. Maar leuk om ze weer eens te treffen. Kwam nog wat oude bekenden tegen van MM......mo en ellen en tineke en der vriendin. Stond tijdens de parade achter een paar dames waarvan de 1 een dansbeweging maakte waarvan ik dacht.....mmm, dat deed isis ook altijd zo......en wat bleek.....dat was ze dus! Pfff.....Zondag nog gezellig even met der gepraat en thee gedronken.... En dan dat voetbal natuuuuuuurlijk! Jeetje wat was het spannend! En wat was het gaaf om dat eens mee te maken in zo een mensenmassa! Allemaal uit hun dak gaand! Ja, erg leuk! Op naar de volgende roze hap.

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 13-07-2014 11:31

[color=violet]Super dat het zo gezellig was, geen foto's? :shock:
Is het al bekend waar het volgend jaar roze zaterdag is? :P [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

vlindertje
Berichten: 210
Lid geworden op: 28-02-2012 13:29

Bericht door vlindertje » 13-07-2014 19:03

20 juni 2015 in Maastricht

En in 2016 in Amsterdam.
Ooit een normaal mens ontmoet? En, beviel het?

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 23-07-2014 19:16

Helemaaaaaal in maastricht.......Dat wordt slapen daar...

En nee, weinig foto's gemaakt eigenlijk. Heb er wel 1 waar ik met een stel dames op sta.....daarna splitsten onze wegen en ging ik met 3 van deze dames lekker verder.


[url=http://postimg.org/image/aw0w1pg05/][img]http://s2.postimg.org/aw0w1pg05/roze_eindhoven.jpg[/img][/url]