toch maar weer eens afspreken???

Cootje
Berichten: 218
Lid geworden op: 30-03-2012 08:22

Bericht door Cootje » 03-05-2012 08:29

helaas beide data's kan ik niet..zijn net de extra lange weekenden dat we met de camper er vandoor gaan.

volgende keer beter!

merelvrouwke
Berichten: 77
Lid geworden op: 12-02-2012 10:03

Bericht door merelvrouwke » 07-05-2012 21:22

wij hebben veel zin in 19 maar 26 komt ons niet goed uit. Dus zet ons maar op het lijstje van 19, Majo. Thankxssssss en welkom terug!
Tussen het volhouden door, mag je best even rusten.

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 08-05-2012 08:44

Majo, zullen we de 19de vastleggen?
Dit is de datum dat de meesten kunnen.

En bovendien kan ik nu mijn Hemelvaart weekend inplannen
Ik heb een 'vage' afspraak staan om met een vriendin 3 dagen te fietsen en nu kan ik haar ook zekerheid geven dat dit een andere keer gaat worden.....

En BeeCee en Sunflower hoe is het met jullie?
Kan het vraagteken weg???
Het lijkt me gezellig jullie ook te ontmoeten.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 08-05-2012 21:45

Ja, mij zou het ook heel best uitkomen op die datum. Alleen al omdat isis dan ook mee kan! Anders zit ik zoooo zielig alleen........

En waar gaan we dan heen trouwens? Lijkt me ook wel lekker om dan weer wat op tijd daar te zijn. Eerst ff ergens wat drinken en dan gaan eten ofzo....... :shock:

Gast

Bericht door Gast » 09-05-2012 08:51

[quote="MaJo"][color=cyan]
Ik maak even lijstje met reacties tot nu toe:

[u]19 mei:[/u]
Knorretje
MaJo
Merelvrouwke
Carly
Suus
Bub
Isis
Sun?



[u]26 mei:[/u]
Knorretje
MaJo
Bub
WhiteWings
Rommy
Sun?[/color][/quote]


[color=cyan]@ het wordt dan 19 mei gezien meer vrouwen die kunnen, sorry WW en Rommy, kunnen jullie echt niet iets omgooien????

En FM en Cootje, heel veel plezier met julllie uitstapjes!

Ik wil gewoon maar de knoop doorhakken dan....het wordt dan DELFT.....dat kennen we en wordt beetje traditie en altijd gezellig daar.....het parkeren is niet zo, maar het openbaar vervoer en trein zijn ook weer goed geregeld......je kunt ook iets buiten centrum parkeren en dan stukje met openbaar vervoer of zo....

[i][b]Ik stel voor:
zaterdag 19 Mei in Delft dat we elkaar ontmoeten bij of hopelijk op terras bij Cafe Belvedere ....om een uur of 16.oo uur???[/b][/i]dan kunnen we daarna wat eten ergens in eetcafe of zo (zal even kijken hoe of wat).

Diegenen die zich nog niet aangesloten hebben zijn natuurlijk nog van harte welkom!!
Sun en BeeCee wat denken jullie ervan???[/color]

Gast

Bericht door Gast » 09-05-2012 09:26

ik moet dan wel eerst nog werken maar zal zo snel mogelijk zien t ekomen..moet nl nog me ttrein omen. kan iemand mij vertellen vanaf t station welke bus ofzo ik moet nemen en waa rik dan moet zijn?????????????

Gast

Bericht door Gast » 09-05-2012 09:47

hoi Knor,
vanaf het station in Delft kan je tevoet naar Cafe Belvedere op de Beestenmarkt lopen. Misschien dat er nog wel iemand met de trein komt? Suus?
Ik weet alleen wel dat het er nu een zootje is op het station van Delft want ze zijn daar aan het verbouwen al een tijdje....
gezellig dat je komt!

Gast

Bericht door Gast » 09-05-2012 09:51

Ben wel benieuwd naar de andere vd bende hihihi.maar als ik pech heb ben iker pas rond half6 ivm werk.anders kan ik altijd aan iemand vragen waar t café is of Carly ff bellen tot dan!!!!

Gast

Bericht door Gast » 09-05-2012 10:01

[color=cyan]ik heb even zitten kijken en ik wilde voorstellen om bij
[i]Cafe Vlaanderen [/i]te gaan eten?
Die zit paar stappen naast Belvedere en ook op de Beestenmarkt met alle terrassen dus dan hoeven we daar ook niet zoveel te verplaatsen weer?

kijk even hierop: ze hebben 2 en 3 gangsmenu....
http://www.vlaanderen.nl en dan onder kopje diner...

laat me weten want dan kan ik reserveren want dat is wel handig bij grotere groep, is altijd wel vol daar....

@ Knor dan ben je nog ruim op tijd voor eten hoor want ik denk dat [i]we zo rond half 7 willen eten?????[/i][/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 09-05-2012 11:26

Ik heb bij hun zitten kijken op hun menu kaart.........maar ik moet zeggen, dat ik daar niet zoveel lekker zie staan...... :-) slibtong en ganzenborst ed......

Kan daar nog verandering in komen? Dus in een ander tentje? Die verbeelding is natuurlijk wel lekker.....en niet zo duur.....