toch maar weer eens afspreken???

Gast

Bericht door Gast » 26-04-2012 09:06

[color=cyan]@ inderdaad WhiteWIngs, zou leuk zijn om de 'nieuwen' te ontmoeten een keer maar ook de 'ouden'van ex MM .......hoe meer zielen hoe meer vreugd zou ik zeggen..dus hopelijk tekenen er nog wat mensen bij.........[/color]

Cootje
Berichten: 218
Lid geworden op: 30-03-2012 08:22

Bericht door Cootje » 26-04-2012 09:46

ik wacht af welke datum het gaat worden...en dan ga ik kijken of ik wil/kan enzo...

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 26-04-2012 10:02

[color=violet]Lekker kleurtje Majo! :?: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Gast

Bericht door Gast » 26-04-2012 10:36

Nou ik heb weinig tijd, om niet te zeggen ik heb het stervens druk dus helaas............

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 26-04-2012 13:07

[quote="MaJo"][quote="sunflower"]Lieve meiden,ik heb nog eens goed met mijzelf overlegd,dit keer laat ik dus een meeting aan mij voorbij gaan.
Misschien een volgende keer eens..[/quote]

[color=cyan]@ jammer Sun ..wrom niet als ik vragen mag?[/color][/quote]

Het gaat er niet zo zeer om,dat ik momenteel verdrietig ben,maar meer om het feit of ik na vroeger verschillende meetings meegemaakt te hebben,nog wel naar meetings wil.
Dat heeft niet te maken,met het feit dat ik een aantal van jullie graag zou ontmoeten,en bijkletsen.
Het heeft meer te maken met mijzelf,en hoe ik momenteel in dingen sta.
Daarbij komt ook nog eens dat ik alleen met de trein moet reizen,naar een voor mij niet zon bekende stad..
Ik denk daarom dat ik deze meeting maar aan mij voorbij laat gaan.
Wie weet,verander ik nog wel van gedachte,of anders in de toekomst.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Gast

Bericht door Gast » 26-04-2012 14:13

@ Rommy ja lekker juist kan ik goed lezen met mijn ouwe kippige oogjes hahahah

@ Roosje; jammer misschien een volgende keer!

@ Sun, nou wie weet , het is nog ver weg half/eind Mei.....:-)

Carly
Berichten: 43
Lid geworden op: 12-02-2012 22:03

Bericht door Carly » 26-04-2012 21:31

Leuk een voorjaarsmeeting.....kan ik eindelijk eens naar toe dan ..heb net met Merel overlegd en hebben we samen ons hemelvaartsuitje verplaatst........dus 18 en 19 mei zou in principe kunnen (nog geen hele toezegging want Merel moet nog kijken voor oppas)

26 mei is mindere optie daar ik de dag ervoor bruiloft heb.

en vind alles leuk Kijkduin of Delft.
all that we are, is the result of what we thought

Gast

Bericht door Gast » 26-04-2012 22:20

ikke ook...kijkduin is bij het strand he..lijkt me wel leuker..maa rLeiden ken ik ook nog niet....volgens mij klan ik nog beide dagen....t liefste wel op n zaterdag want ik moet nog werken en dna moe tik vrijdags zo vroeg terug....ik ken inmiddels veel leden en oudleden maar deze juist nog niet.....Carly...hou jij mn pootje dan vvvvast????Dan komt d ekleine onzekere knor toch wer f fom t hoekje gluren...

Gast

Bericht door Gast » 27-04-2012 07:52

[color=cyan]OK dames meld u zich maar aan en dan maken we over tijdje de rekening op en kijken op welke dagen de meeste kunnen.....

het ging over Delft of Leiden maar Kijkduin mag van mij ook ik vind het prima allemaal........

leuk, hoe meer er komen hoe gezelliger!!

Ik maak even lijstje met reacties tot nu toe:

[u]19 mei:[/u]
Knorretje
MaJo
Merel en Carly
Suus
Bub en isis
BeeCee?
Sun?



[u]26 mei:[/u]
Knorretje
MaJo
Bub
WhiteWings
Rommy
Sun?[/color]

Gast

Bericht door Gast » 27-04-2012 16:22

Ik kan beide dagen niet; 19 mei hebben wij een etentje en 26 mei zit ik lekker in Spanje!
Voor diegenen die wel gaan: heel veel plezier gewenst![color=red][/color]