toch maar weer eens afspreken???

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 21-04-2012 14:18

[color=violet]niet allemaal tegelijk....)))


nou dan hebben we het over 2 data:

19 mei of 26 mei

Delft of Leiden

19 mei kunnen er...Bub Isis Majo BeeCee

26 mei kunnen er.....MaJo Rommy Agnes :?: Iris

???????? [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Gast

Bericht door Gast » 21-04-2012 17:01

sorry sorry sorry ik zie het WhiteWings vergeten maar eerlijk in gedachten had ik haar automatisch bij jou meegerekend haha.

En Iris en Bub ook de 26e mei dan want dat heb ik nog niet gelezen?

Nou we kijken wel of er nog meer animo is en anders gaan we toch met klein groepje gewoon? dan kan altijd nog iemand later aansluiten eventueel maar dan zetten wij dat vast, anders blijf je zo schipperen met data.

Als Bub en Iris ook 26e mei kunnen dan zijn dat er meer dan de 19e mei dus dan wordt het die datum en dan kijken we nog even voor Delft of Leiden.

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 22-04-2012 10:29

Tis nog wel een maand verder he.......maar voor mij maakt de datum niet veel uit. Kan beiden dagen tot nu toe.

En wie is iris?

Gast

Bericht door Gast » 22-04-2012 11:03

haha typefout muts je weet best dat Iris Isis is houd je maar niet van de domme hoor!!!

OK dus jij 19 en 26 mei dan.

Het is nog wel even natuurlijk maar je moet wel wat prikken als [b]richtdatum [/b]want anders komt er nooit een datum!
En dan kunnen eventueel andere dametjes die ook nog willen komen zich richten op die ene datum want anders blijf je veranderen.

En Rommy had 'Iris' erbij gezet maar weet niet of zij weet dat Isis inderdaad 26 mei ook kan???
Want dan zijn er meer die 26 mei kunnen en dan wordt het ook die dag (sorry BeeCee) en kunnen anderen zich daar ook naar richten die ook willen komen.

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 22-04-2012 11:26

[color=violet]Oh heb ik het nu gedaan :lol: :-) :?: Ik heb jou verhaal gecopieerd Majo.......en Agnes er tussen gezet want die miste ik in jou rijtje! Heb over Iris/Isis heengekeken...zo groot is ze ook niet! :cry: :roll: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Suus
Berichten: 418
Lid geworden op: 12-02-2012 13:43

Bericht door Suus » 25-04-2012 21:55

Leuk idee Majo!!!!
Ik lees het nu pas omdat ik een week op Sardinie zat.....

18 en 19 mei zijn voor mij prima dagen !

Met Pinksteren heb ik Roze "verplichtingen" op Schiermonnikoog.... :oops:

Ja, prik eerst een datum en daarna komt de lokantie wel....

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 25-04-2012 22:01

Lieve meiden,ik heb nog eens goed met mijzelf overlegd,dit keer laat ik dus een meeting aan mij voorbij gaan.
Misschien een volgende keer eens..
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Gast

Bericht door Gast » 26-04-2012 08:44

[quote="Suus"]Leuk idee Majo!!!!
Ik lees het nu pas omdat ik een week op Sardinie zat.....

18 en 19 mei zijn voor mij prima dagen !

Met Pinksteren heb ik Roze "verplichtingen" op Schiermonnikoog.... :oops:

Ja, prik eerst een datum en daarna komt de lokantie wel....[/quote]

[color=cyan]hoi Suus, goh wat leuk Sardinie daar wil ik ook nog eens heen maar ja ik zit beetje 'vast' op dat andere eiland...hihih

Nou we waren eigenlijk al wel zover dat het 26 mei zou worden omdat 19 minder konden......maar nu kan jij weer wel de 19e en niet de 26e....nou anders wachten we nog even of er nog meer gaan reageren en kijken hoe de balans uitlslaat...ik kan allebei dus maakt mij ver niet uit hoor.....[/color]

Gast

Bericht door Gast » 26-04-2012 08:49

[quote="sunflower"]Lieve meiden,ik heb nog eens goed met mijzelf overlegd,dit keer laat ik dus een meeting aan mij voorbij gaan.
Misschien een volgende keer eens..[/quote]

[color=cyan]@ jammer Sun ..wrom niet als ik vragen mag?[/color]

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 26-04-2012 08:59

[color=orange][i]
Sun..zou het helpen als je het nog een keer overweegt op een dag dat je niet verdrietig bent..? :shock:

En de rest..en/of de 'nieuwe' leden..zouden jullie het aandurven..elkaar in real life ontmoeten..? Zou het wel leuk vinden..!
[/i][/color]