Facebook

Plaats reactie
Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Facebook

Bericht door Bubbels » 07-08-2014 22:39

Hallo dames!

Omdat het hier zo rustig is, ben ik op facebook verder gegaan. Ik heb daar een besloten facebookgroep opgericht.

De roze wereld van 40+

https://www.facebook.com/groups/555749927864351/

Misschien tot daar.........

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 10-08-2014 12:10

[color=violet]Leuk zo'n groep maar voor mij te massaal, misschien een leuk idee om daar zelf een nieuwe groep te starten![/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 10-08-2014 22:20

en dan, rommy? Dan blijft het weer zo een klein groepje en als niemand daar wat post, loopt het weer zo leeg. Jij doet bv wel veel op je fb maar als er een stel dat niet doet......dan is er weer niks om te kleppen.

Ik zie nu in deze fb groep, dat daar ook maar een bepaald aantal dames actief bezig zijn.......en dan hebben we het over bijna 300 leden!

Trouwens.......zo een pagina is zo op te richten, rommy........ Ik wil daar best mee helpen......alleen wil ik er gewoon meer mensen op.

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 11-08-2014 00:40

[color=violet]Persoonlijk hou ik meer van kleine groepen waarvan het grootste gedeelte ook mee doet zodat je elkaar ook een beetje leert kennen. Als ik op die nieuwe groep van jou even niet keek moest ik zoveel inhalen dat ik de draad kwijt was.
Ook bij grote groepen is er inderdaad een kleine kern van mensen die actief zijn maar dat zijn er daar nogal aardig wat. Afijn blijft persoonlijk hoe je dat ervaart. Ik zal er eens over denken om zelf zo'n groep te starten, eventueel met een maximaal aantal leden, geen idee nog in wat voor vaatje ik het ga gieten en of ik het überhaupt wel doe. 8-) [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 15-08-2014 16:35

ja, je hebt altijd maar een stel mensen die actief zijn. En dan krijgen die mensen verkering en dan schijnt ook ineens alle stoppen overal uit getrokken te worden. Het blijft altijd lastig om een echte, gezellige, blijvende groep te krijgen en te houden. In dit geval van deze fb hoop ik gewoon dat ik wat leuke andere dames leer kennen en dat ik zo dus wat andere lesbische dames om me heen krijg om wat mee te gaan ondernemen.

En ach, je moet toch wat he.... Ik heb een hekel om alleen maar thuis te hangen en verder ken ik gewoon weinig lesbische dames in mijn buurt. En ik vind dit altijd leuk om te doen, dat internetgebeuren.

Terug naar “Media”