Zit jij te wachten op gruwelijke details?

Plaats reactie
Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Zit jij te wachten op gruwelijke details?

Bericht door Bubbels » 29-05-2013 19:34

We kunnen wel zeggen dat er de laatste tijd aardig wat Nederlanders vermoord zijn.

Denk aan de 2 jongens die gevonden zijn bij Cothen......

De volleybalster met der partner in Spanje......

Een poolse vrouw die gevonden is in een koffer.........

Nu is mijn vraag aan jullie......Zitten jullie te wachten op details zoals nu bij het sportstel? Dat hij dus ws gemarteld is geweest.......zij ws in mindere maten.......dat hun lichaam in stukken is gezaagd......

Ik vind het gewoon te veel. Het is toch al gruwelijk dat je bekende/familielid/dochter/zoon is vermoord..........en dat je dan nog eens te horen krijgt dat dat op een gruwelijke manier is gebeurd! Ik moet er gewoon niet aan denken zeg!

Maar ik ben wel nieuwsgierig naar jullie mening hier over. Zou jij het dus willen weten als het iemand uit jouw familie betrof?

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 29-05-2013 20:22

[color=violet]Ja ik zou het willen weten omdat ik me anders de rest van mijn leven zou afvragen hoe en wat er precies vooraf is gegaan aan hun dood. Ze zijn bijvoorbeeld niet meer te zien door hun naasten, ik zou willen weten waarom niet......als niemand daarover iets zegt ga ik zelf iets bedenken, dat zal minstens zo gruwelijk zijn. Ik hoop het nooit in mijn verre omtrek mee te maken en gun het mijn ergste vijand niet ( mocht ik die hebben :-) )[/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Silly
Berichten: 380
Lid geworden op: 11-09-2012 22:08

Bericht door Silly » 29-05-2013 20:57

Neen, ik zou het deels willen weten, bv de manier waarop ze om het leven kwamen, maar zeker géén details, zodat ik kan hopen, denken, dat ze niet afgezien hebben, en of al overleden, [u]voor[/u] eventuele verminkingen. Brrrrr bubs, wat een onderwerp! Ik moet er niet aan denken dat dat gebeurt met naasten...of sowieso gebeurt...
Hoop is een voorschot op toekomstig geluk.

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 30-05-2013 09:02

Ik vind regelmatig dat er veel te veel details worden vermeld in de media,ik vind trouwens ook,dat het wel lijkt of agressie in de steeds meer overtreffende trap voor komt,dat maakt me bang.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 30-05-2013 11:00

[color=orange][i]

Er zijn natuurlijk mensen die de ongezonde nieuwsgierigheid erop nahouden het liefst zoveel mogelijk gruwelijke details te willen weten, vooral als het gaat om leed van een ander.

De media schijnt ook wel te verschillen per land.. Zo hoorde ik van mijn Antilliaanse vriendin dat ze in dat deel van de wereld gauw alles gewoon in de krant zetten, tot en met gruwelijke foto's en al..!

Hier zijn ze toch wat terughoudender.
Ik vind het lastig wat er door de media naar je toekomt, het zijn allemaal van die halve verhalen, omdat ze logischerwijs ook niet alles kunnen zeggen. Maar ik, als toeschouwer, blijf dan met allerlei onopgeloste vragen zitten.
Persoonlijk kijk ik daarom liever helemaal geen nieuws, omdat ik me alles veel te veel aantrek en er teveel 'in ga zitten'.


[/i][/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 30-05-2013 12:30

Ja, moeilijk onderwerp he? Niemand wilt er over na denken maar als ik dan soms deze dingen lees dan blijf ik er altijd even bij stil staan en vraag ik me af.....hoe zou jij reageren.....wat zou jij dan doen.....

Als mijn dochter vermoord wordt en na 2-3 weken gevonden wordt......dan hoef ik haar ook niet te zien want dan weet ik ook wel dat dat gewoon gruwelijk is qua ontbinding ed.

Ik denk dat iedereen wel snapt waarom zo een kist dan dicht blijft......en dan heb ik liever voor ogen dat dat is vanwege die ontbinding dan omdat haar hoofd er af is geschoten ofzo.

Dus nee, ik pas voor die info (dat zeg ik nu dan he.....) De wetenschap dat ze vermoord is is al moeilijk genoeg om mee te dealen. Gewoon de kist dicht houden en dankbaar zijn dat je haar kan begrafen/cremeren......

Terug naar “Media”