Vrouw blijkt, na 19 jaar, man te zijn geweest

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Vrouw blijkt, na 19 jaar, man te zijn geweest

Bericht door Bubbels » 26-11-2012 10:41

Echtgenoot ontdekt na 19 jaar huwelijk dat vrouw transgender is

ANTWERPEN -
Een Belg is er na bijna 20 jaar huwelijk achtergekomen dat zijn vrouw vroeger een man was. Hij probeert het huwelijk nu nietig te laten verklaren door een rechter.

De 64-jarige Jan uit Antwerpen trouwde in 1993 met de Indonesische schone Monica (48 jaar), zo tekent het Nieuwsblad op. Hij leerde haar begin jaren 90 kennen toen zij als au pair werkte bij zijn zus. Toen Jans tweede huwelijk enkele jaren daarna strandde en hij de zorg over zijn twee jongen kinderen kreeg, besloot hij Monica zelf in dienst te nemen. Langzaam bloeide er iets mooi op tussen de twee en uiteindelijk trouwden ze.

Jan had al die jaren geen idee dat zijn echtgenote als man is geboren. “Ik vond haar een aantrekkelijke dame, op en top vrouw. Ze had helemaal geen mannelijke trekken', vertelt hij. “Toen we echt een relatie aangingen – zij was toen 27 jaar oud – heb ik haar wel gevraagd of ze kinderen wilde. Ze antwoordde dat ze geen kinderen wilde. Daar was ik eigenlijk wel blij om, want ik was al 44 en ik had al vier kinderen uit mijn twee eerste huwelijken. Ik heb me er nooit vragen bij gesteld. Ze heeft al die jaren trouwens de pil genomen, en ze deed ook altijd alsof ze menstrueerde. Ze gebruikte tampons en maandverband.

Allemaal om de waarheid voor mij verborgen te houden. Ook tijdens het vrijen heb ik nooit iets gemerkt. Al begrijp ik nu wel waarom ze altijd glijmiddel gebruikte. Dat is blijkbaar typisch iets voor mannen die tot vrouw zijn omgebouwd.”
Toch waren er wel degelijk aanwijzingen dat er iets niet in de haak was. Zo had Jan de grootste moeite om Monica naar België te halen, omdat justitie twijfels had bij de echtheid van haar geboorteakte en identiteitspapieren. Ook bleek onder vrienden al jaren het gerucht te circuleren dat Monica een geslachtsoperatie heeft ondergaan. “Ik heb die vrienden gevraagd waarom ze mij nooit iets verteld hadden. Waarom mocht iedereen dat weten, behalve ik, de naïeve sukkel?”

Toen Jan zijn echtgenote op een avond confronteerde met de geruchten, biechtte zij alles op. Hij hoopt nu dat de rechter het huwelijk nietig verklaart. “Ik wil niets meer met haar te maken hebben. Wat ze mij en mijn gezin heeft aangedaan, is onvergeeflijk.”

:shock:

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 26-11-2012 10:45

Wat vinden jullie hier nu van?

Ik bedoel, hij is met haar getrouwd omdat hij haar zo mooi en lief vond......is dan 19 jaar verder, hoort dat zij ooit een man is geweest en dan zet die haar aan de kant......

Tuurlijk is het fout geweest dat die vrouw gelogen heeft tegen hem. Aan de andere kant.......ze was al helemaal vrouw toen ze hem dus leerde kennen.....moet ze dan idd vertellen dat ze ooit een man was??

Als jij toch gelukkig bent met der, al zoveel jaren.......dan maakt het toch niet meer uit of zie ik dat verkeerd?

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 26-11-2012 11:10

Ik vind wel dat zij het had moeten vertellen,maar dat hij haar nu na 20 jaar zomaar aan de kant zet...


Toevallig heb ik van de week naar een programma zitten kijken over mannen die omgebouwd waren tot vrouw in Casablanca toen.
Een heftige documentaire.
Een van de mannen die met zon omgebouwde samen leefde zei,dat was allemaal voor mijn tijd,en ik houd van haar zoals ze is..
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 26-11-2012 14:42

ja, ik snap ook niet dat je dan gelijk al je gevoel kwijt bent omdat ze dus dat niet verteld had. Als die man dus geen roddels had gehoord, was die nog steeds gelukkig met der........

En als ik het had laten doen..........jaaaaaaaaaaaaaaaren geleden.....ik geloof dat ik het dan ook niet zou zeggen. Ben dan al zo gewend om als man door het leven te gaan, dat ik me zelf ook gewoon zou zien als een man.

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 26-11-2012 15:59

Je kan als je zoveel geeft om iemand toch niet zomaar de knop omdraaien?
Man of vrouw; je geeft toch om een persoon??
Vind het best wel heftig!!

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 26-11-2012 18:17

Ik denk ook dat die man het gewoon al doet vanwege zijn omgeving. Die hebben er dus van gehoord en die zitten hem miss wat uit te lachen ofzo......en dat die daarom nu gelijk zegt.......weg met jou!

Silly
Berichten: 380
Lid geworden op: 11-09-2012 22:08

Bericht door Silly » 26-11-2012 19:33

Nu had ie misschien eindelijk een "goede" reden gevonden om te scheiden? Hij liep mss al langer met zulke plannen rond?
Hoop is een voorschot op toekomstig geluk.

Gast

Bericht door Gast » 27-11-2012 08:03

Kan me wel voorstellen dat het nogal een shock is als je erachter komt dat je partner zoiets groots vertelt ja...het moment dat ze het over kinderen hebben gehad was natuurlijk een mooi moment om te zeggen dat 'hij' ze niet kon krijgen en waarom niet.....ik kan me wel voorstellen dat je dan op zijn minst boos bent dat je jarenlang voor het lapje gehouden bent, zeker als het zover gaat dat iemand voor de schijn tampons en de pil gebruikt...

of je dan gelijk iemand aan de kant moet zetten is een tweede...kan me wel voorstellen dat je gewoon even de tijd nodig hebt om alles weer op rijtje te zetten samen ja...

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 27-11-2012 11:12

[quote="Silly"]Nu had ie misschien eindelijk een "goede" reden gevonden om te scheiden? Hij liep mss al langer met zulke plannen rond?[/quote]


Haha dat kan het ook gewoon wezen natuurlijk.

Mea
Berichten: 1113
Lid geworden op: 25-05-2012 21:49

Bericht door Mea » 27-11-2012 11:13

Das waar, maar toch!!! :o