Mogen 2 vrouwen een kind opvoeden..?

Plaats reactie
WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Mogen 2 vrouwen een kind opvoeden..?

Bericht door WhiteWings » 26-10-2012 09:11

[color=orange][i]

Vreselijk ergerlijke discussie over het wel of niet opvoeden van een kind door twee vrouwen.[/i][/color]

[url]http://youtu.be/USGqvQT3moM[/url]

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 26-10-2012 10:07

Ik heb me ook heel erg zitten ergeren gisteren,over dat gesprek bij Pauw en Witteman.
Wat een gezeur,en dat vond mijn dochter ook.
Natuurlijk kunnen twee vrouwen samen een kind opvoeden,veel kinderen hebben tegenwoordig maar een ouder,vaak de vrouw.
Zolang een kind maar liefde krijgt en aandacht.
Er zullen op andere manieren ook wel vaders in het spel zijn,opa,oom,vrienden.
Laten ze eerst maar eens gaan kijken,hoeveel kinderen tegenwoordig wel niet geboren worden in een niet zon stabiel gezin.Met alle gevolgen van dien,daar staan de kranten vol mee.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 26-10-2012 10:42

[color=orange][i]

Die vrouw maakt zichzelf echt volkomen belachelijk..! Wat een hopeloos geblèr in de lucht zeg pff..
Zo iemand versterkt alleen maar de uitdrukking 'dom blondje'.
Niet te vatten waarom mensen uitgerekend haar uitkiezen als spreekbuis namens wie dan ook :mrgreen:


[/i][/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 26-10-2012 11:37

Ben het helemaal met sun eens. Het gaat er om dat het kind in een evenwichtige situatie wordt opgevoed. Of dat nu gedaan wordt door 2 vrouwen of mannen.......of door 1 iemand......of door 4......

Mensen denken al snel over hoe "zielig" het zal zijn voor het kind, om te moeten vertellen dat het 2 moeders heeft.......dat het kind daardoor benadeeld wordt......gediscrimineerd......

En idd, dan laten ze dat vertellen door iemand die daar heel niet hoort te zitten...... :lol:

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 26-10-2012 13:07

[color=violet]Ik weet wel voor welke vrouw ik zou kiezen..........als ik mijn kind ergens achter zou moeten laten!!
Ze kan het niet eens onderbouwen, wat kraamt dat blonde wijf een onzin uit. :( [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Terug naar “Media”