Dames, mag ik jullie voorstellen aan ons toekomstige lid....

Plaats reactie
Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Dames, mag ik jullie voorstellen aan ons toekomstige lid....

Bericht door Bubbels » 04-08-2012 08:39

za 04 aug 2012, 06:00
Sheila Timmerman uit de kast

door Colette Boegman

AMSTERDAM - Sheila Timmerman kan na 41 jaar eindelijk zichzelf zijn. De jongste dochter van voormalig zangduo Gert en Hermien durft na drie mislukte huwelijken met een man er eindelijk voor uit te komen dat ze op vrouwen valt.

,,Mede door de opvoeding en de godsdienstwaanzin van mijn ouders kon ik mijn verlangens niet eerder toelaten”, vertelt de zangeres openhartig.

Sheila heeft het er nooit met haar moeder over kunnen hebben. „De relatie met haar was apart. Aan de ene kant heel close. Ik heb veel liefde van haar gekregen, helemaal als jongste. Maar aan de andere kant bespraken we thuis niets. Daarbij kon ze haar aandacht niet goed verdelen tussen mij en mijn broer en zus.” Ook met haar inmiddels 77-jarige vader Gert heeft Sheila nooit haar geheim gedeeld. „Het contact met mijn vader hebben mijn zus en ik verbroken na de scheiding van mijn ouders. Er is een hoop gebeurd en een hoop gezegd. Even heb ik nog toenadering geprobeerd te zoeken, maar het is goed zo."

„Nu ik eenmaal uit de kast ben, ga ik ook all the way. Ik schaam mij helemaal nergens meer voor. Dat ik nu na 41 jaar mijn ware gevoel gewoon toelaat, is zo’n bevrijding. Ik voel mij zo goed en zo gelukkig."


Lees het gehele interview in De Telegraaf.

Terug naar “Media”