Draagmoeder gezocht!!

Plaats reactie
Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Draagmoeder gezocht!!

Bericht door Rommy » 08-06-2012 19:09

[color=violet]Volgen jullie dit programma?

De laatste keer volgen ze oa een gezin met 3 kinderen waarvan de ouders dolgraag een 4de kind willen en daarvoor bereid zijn in Turkije een baarmoedertransplantatie te ondergaan!


http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1262268[/color]


[color=violet]Op mijn werk discussieren we er ook heftig over; een moeder van 55 die draagmoeder voor haar dochter wil zijn, is dat niet te gevaarlijk voor draagmoeder en kind? En als je al 3 kindjes hebt moet je dan in je lichaam laten snijden met alle risico's van dien......voor die 4de??[/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Gast

Bericht door Gast » 08-06-2012 21:21

@ Rommy, ik heb het 1 of 2 keer gezien en rest helaas gemist...inderdaad heel bijzonder allemaal...en dat mensen de meest extreme dingen ervoor gaan doen...wel bijzonder om te zien...ja die baarmoeder transplantatie lijkt me helemaal wat...en vooral omdat ze al 3 kinderen hebben...mijn eerste gedachte is dan inderdaad is dat nu allemaal nodig? maar ja dat beslist iedereen voor zichzelf...die Turkse vrouw met de transplantatie vond ik persoonlijk ander verhaal want die was zonder baarmoeder geboren toch? en wilde graag moeder worden..maar het blijven hele persoonlijke verhalen, met heel verschillende opvattingen. En ook die moeder die voor haar dochter zwanger wil worden, is ook heel wat.

Ik heb ook jaren gedokterd om zwanger te worden en heb uiteindelijk een zoon gekregen via eerste IVF behandeling...toen ik aan het begin van die lange en best lastige weg stond, dacht ik bij mezelf dat ik niet echt voor IVF zou gaan..maar je loopt die weg door en na hoop gedokter en een buikoperatie vanwege endometriose en cystes is er een moment dat je moet kiezen: je laatste kans vanwege je leeftijd...uiteraard ben ik blij dat ik er voor gekozen heb en ook dat ik het geluk had om met eerste IVF zwanger te worden! Maar als het niet gelukt was weet ik niet of ik een nog een keer het hele traject gedaan had, die beslissing kan je alleen weloverwogen nemen als je op het moment ervoor staat denk ik.

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 10-06-2012 09:53

hoi dames,

IN mijn familie komen verklevingen voor aan de eierstoken als baarmoeder, wat ik begrepen heb de hele buik was bij haar verkleeft en zij heeft na erge gezondheids klachten het weg te laten halen.

Maar ze was nog erg jong en nog geen eens een relatie

Nu kwam er een hele goede vriendin naar haar toe, en ze zei,
Ik weet niet of je het wil, maar ik zou heel graag het draag moeder willen zijn voor je kindje zodat jij ook weer een beetje gelukkig word.

En nu hebben ze er 1, van 2 of 3 jaar, schat van een kind.
en zij zijn gelukkig samen en voelen zich compleet.

groet ikke
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Terug naar “Media”