Amerikaanse dominee: Laat homo's en lesbiennes uitsterven

Plaats reactie
WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Amerikaanse dominee: Laat homo's en lesbiennes uitsterven

Bericht door WhiteWings » 24-05-2012 14:46

[quote]

[b]Dominee: Laat homo's en lesbiennes uitsterven [/b]
AD.nl


Terwijl Obama zich als eerste Amerikaanse president eerder deze maand openlijk uitsprak over het homohuwelijk en de legalisering ervan, is een Amerikaanse dominee uit North Carolina een andere mening toegedaan. In een preek stelde Charles Worley onomwonden dat alle homo's en lesbiennes niet langer het recht hebben om te leven.

Worley heeft zelfs een idee uitgedokterd hoe we ons van de homoseksuelen kunnen 'ontdoen'. Dat deed hij tijdens zijn preek voor de congregatie van de 'Providence Road Baptist Church' in Maiden, North Carolina, uit de doeken. In de video - opgenomen op 13 mei - stelt Worley voor om een hoge, lange en sterke kooi te bouwen, tot meer dan twee kilometer lang, 'waar alle lesbiënnes in kunnen'.

Vervolgens moet hetzelfde gemaakt worden voor de homo's en travestieten. 'Als we dan elektriciteit op het hek zetten, kunnen ze er niet meer uit... En weet je wat. Binnen enkele jaren zullen ze uitsterven. Waarom? Omdat ze zich niet kunnen voortplanten!'


[/quote]
[color=orange][i]

:( Er was ook een filmpje bij waarin hij dat 'predikt vanaf de kansel..ik kon het niet eens uitkijken..ging er zowat van over m'n nek..!


[/i][/color]

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 24-05-2012 15:18

[color=violet]Pfffff die man is vanaf nu zijn leven niet zeker zou je denken :( [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 24-05-2012 15:33

[color=violet]Komen geen fijne gedachten bij me naar boven op het moment dat ik het filmpje hoor en de man zie :lol: :twisted: [/color]

[color=violet]Tegelijk wordt ik er ook verdrietig van :arrow: [/color]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 24-05-2012 15:55

Die man moet zelf in een kooitje worden opgesloten,en zich zeker niet voortplanten!! :?
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Bluebell
Berichten: 72
Lid geworden op: 27-03-2012 20:24

Bericht door Bluebell » 24-05-2012 15:56

Er wordt komende zondag in Amerika een grootse manifestatie gepland tegen de uitspraken van de predikant. Hoe engdenkend kan je zijn ? Als hij nu zou zeggen om de pedofiele priesters in een kooi te steken ....maar de uitspraken die hij doet zijn zo fout en schadelijk :?
Soulmates never die!

Gast

Bericht door Gast » 24-05-2012 19:22

echt ongelofelijk maar wat te denken als Obama niet opnieuw verkozen wordt maar Romney als fanatiek Mormoon..ik vrees dat dat de 'dark ages' ook weer worden binnengehaald....
Men 'zegt' dat zijn geloof er niet toe doet maar daar geloof ik echt niks van...

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 24-05-2012 21:14

[color=orange][i]

Mensen die hun leiderschapsfunctie als machtspositie misbruiken om haat te zaaien.. vind ik maar gevaarlijke lui..!
Alhoewel dat enkel lukt als hij een kerk heeft vol makke schapen en domme koeien. \l;

Hopen dat zijn leden meer gezond verstand hebben dan hijzelf: want zijn redenatie is nog erg stom ook..! :mrgreen:
Homo's en lesbiennes worden meestal gewoon uit hetro-ouders geboren..dus uitroeien kan niet eens..! :-)
Wat een sukkel! :razz:

Trouwens mensen die zo hard schreeuwen vind ik ook maar verdacht.. die moeten vaak iets overschreeuwen.. :shock:
Misschien heeft hij zelf wel latent aanwezige heimelijke voorliefde voor zijn eigen sexe.. :roll:



[/i][/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 25-05-2012 11:16

:razz: wie weet, White!

Ik kan gewoon niet geloven dat er toch nog van die simpelerds op aarde rondlopen he! Dan loopt die daar hel en verdoemenis te schreeuwen over homo's terwijl zijn eigen collega's zich steeds lopen te vergrijpen aan jonge knullen!

Echt onbegrijpelijk! En overal denken ze dan ook een antwoordt op te hebben he?!

Terug naar “Media”