walgelijk filmpje van verkracht meisje op tv/internet

Plaats reactie
Gast

walgelijk filmpje van verkracht meisje op tv/internet

Bericht door Gast » 16-05-2012 20:27

[color=cyan]ik zag net op het nieuws voor eerst stukje film van een aangerand/verkracht meisje in Tilburg door 4 jongens...kan het niet beschrijven maar toen ik stukje zag werd ik tegelijkertijd heel boos en daarnaast kotsmisselijk, het kwam nogal hard aan, waarom weet ik niet precies eigenlijk maar het raakte me nogal. Gelukkig hebben ze die eikels gepakt en hopelijk worden ze flink gestraft....wel of niet op you tube: nee tuurlijk niet en zeker niet ter meerdere glorie en herkenbaar meisje in beeld! arm schaap zeg, wat moet die nog te verduren krijgen.
Maar op het nieuws dan? ik weet het niet, het heeft voordelen want nu zijn die goorlappen gepakt maar het moet ook weer niet zo worden dat mensen erop gaan kicken als sensatie.
Ik weet het niet maar weet wel dat het me erg raakte, bah bah bah.[/color]

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 16-05-2012 21:08

Ja, dat was heel erg om te zien! Smeerpijpen! En het nadeel is.....lijkt soms gewoon aan het worden! Kijk gewoon eens naar iets als MTV......daar worden die meiden al als vullis gebruikt.......walgelijk gewoon.

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 17-05-2012 13:06

Pestgedrag krijgt steeds andere vormen,en wordt steeds erger.
Ik vind het verschrikkelijk wat zon meisje overkomen is.
En het dan ook nog heel stoer op internet zetten en alle gevolgen voor dat meisje en henzelf.
Ik vind dat zulk gedrag flink gestraft moet worden,en ook dat er op scholen maar eens lessen gegeven moeten worden in normen en waarden.
En dat ouders ook maar eens weer gaan opvoeden.

Het raakte mij ook Majo,omdat ik ook een dochter heb en een kleindochter...
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 18-05-2012 17:25

wat ik op me werk wel merk is dat de mannen een vleeskeuring doen.

Klinkt raar maar zelfs meiden die make up op hebben waaarvan je weet dat ze net 14 zijn worden dus milfen genoemd.

Ja waar gaat het heen, kansloos gewoon.
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

ikke26
Berichten: 125
Lid geworden op: 23-04-2012 12:28

Bericht door ikke26 » 18-05-2012 17:30

en lees net dat ze zijn vrijgelaten, onderzoek loopt nog zeggen ze dan.
JAJA laat ze maar lekker weg rotten dat tuig.
Ik ben ikke, en ik kom nu uit hoe ik ben en niet wat andere willen dat ik zou moeten zijn.

Gast

Bericht door Gast » 18-05-2012 18:01

@ nou Ikke dat is ook raar maar misschien weten die mannen niet wat het betekent dan, volgens mij staat het toch echt voor: Mother I'd Like to Fuck (excusez le mot!) en gaat over jongere mannen die vallen op oudere vrouwen!!

Ja schandalig dat ze dan weer loslopen, ze zijn er ook waarschijnlijk nog heel trots op.
Ik las in de AD dat het een 16 jarige jongen was die filmpje gemaakt heeft en ook meedeed dus en dat zijn 18 jarige broer het op internet gezet heeft.
Ze zijn nog aan het onderzoeken volgens mij of het trouwens wel echt is en/of in scene gezet begrijp ik ook. Dus wie weet heeft dit verhaal nog een raar staartje!
Mensen doen tegenwoordig rare dingen om in de aandacht te komen geloof ik!

Terug naar “Media”