Zwangere vrouwen beboeten?

Plaats reactie
Gast

Zwangere vrouwen beboeten?

Bericht door Gast » 22-03-2012 10:54

http://www.telegraaf.nl/vrouw/11762654/ ... en___.html


Moet een overheid zich hier mee bemoeien of is dat ieder voor zich?

Ik zou zeggen ieders eigen verantwoordelijkheid maar ja de kinderen die geboren worden zitten natuurlijk met de gebakken peren...........

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 22-03-2012 11:53

Ik heb zelf jaren gerookt, zou best nog af en toe een zwaar shaggie lusten en toch ben ik blij dat ik ervan af ben. Maar dat wilde ik zelf, dat deed ik niet omdat er waarschuwingen op pakjes stonden, de prijzen de pan uit rezen en omdat je vrijwel nergens meer mag roken. Als ze het mij hadden opgelegd, zou ik waarschijnlijk nog roken.

Die betutteling van de overheid is aan mij niet besteed. Maak duidelijk wat wel en niet gezond is aan de mensen, de keuze is verder aan hen.
Hoeveel kinderen zijn er niet groot geworden in een periode dat roken heel gewoon was? Bij mijn opa's en oma's, maar ook bij mijn ouders stonden de sigaretten op tafel met feestjes. Toen hadden baby's nog nergens last van (nou ja, er werd niet op gelet).

Hoeveel onderzoeken zijn er gedaan naar schadelijkheid van genotsvoorwerpen, maar ook gebruiksvoorwerpen. Gaat iedereen dood door roken en leef je automatisch langer als je niet rookt? Nee.

Om domheid te voorkomen zoals in Kiev :? Dat is dus duidelijk bedoeld om je land beter te presenteren, niet om je kinderen te beschermen.

Straks gaan ze nog verplichten dat elke vrouw minimaal 1 kind moet baren of dat je elke woensdag seks moet hebben, tssssssss :razz:

Gast

Bericht door Gast » 22-03-2012 11:56

Mag het ook op maandag :razz:

klien
Berichten: 275
Lid geworden op: 13-02-2012 22:37

Bericht door klien » 22-03-2012 11:57

[quote="roosje"]Mag het ook op maandag :razz:[/quote]

Als het aan mij ligt dan liever op donderdag.........hoef ik niet zolang te wachten :evil:

Terug naar “Media”