Bemoei jij je met de kleren van je partner?

Plaats reactie
Gast

Bemoei jij je met de kleren van je partner?

Bericht door Gast » 19-03-2012 14:28

Ik heb aan de hand van dit artikel de vraag wat ruimer gesteld....

http://www.nu.nl/lifestyle/2766746/vrou ... ragen.html


Geldt dit ook voor de vrouwen van dit forum en dan bemoei jij je met de kleren van je man/vrouw of niet?

Mijn man is zelf erg kieskeurig dus ik kan me er niet mee te bemoeien ;-) al zou ik het willen maar het maakt mij ook niet zo veel uit. Andersom ook niet eigenlijk.

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 19-03-2012 16:15

[color=orange][i]

Wat ik me wel eens afvraag hoe het toch komt..dat mensen zich inhouden als het gaat om op-en aanmerkingen over de kleding en uiterlijk van gewone vriendinnen..maar wel de neiging hebben zich daarmee te moeten bemoeien als het om de eigen partnervriendin gaat.. :shock:


Ik bedoel dus niet het uitspreken van eigen smaak..-want daar hoeft de ander zich in principe verder niets van aan te trekken-..maar ik heb het over mensen die min of meer van de partner 'eisen' dat ze wat anders aan moeten doen als het hen niet aanstaat enz.

[/i][/color]

Gast

Bericht door Gast » 19-03-2012 16:20

Nou ik vind dat vrouwen toch wel erg kritisch zijn soms over de kleren van andere vrouwen maar ja das meestal niet rechtstreeks maar achter hun rug om, ms bang om anders ook commentaar te krijgen? Ik weet het niet.

Ms voelen sommige mensen zich beter als de partner er precies uit ziet hoe zij dat graag willen, het is maar een suggestie.........

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 19-03-2012 16:32

[color=orange][i]

Ik heb nooit meegedaan met de mode..heb een ingewikkelde kledingmaat..dus als mensen zich mij ook nog hùn smaak willen opdringen, dan gaan ze in mijn ogen echt te ver. :?

Meedenken mag natuurlijk wel..maar dan ook wel met wat mìj staat en mij past.. :?:

Had vroeger een huisband die mij altijd wilde aansmeren wat de paspop in de winkel aanhad ..nou daar wordt je wel gefrustreerd van..pff! :lol:

[/i][/color]

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 19-03-2012 18:22

Nou ik bemoei me altijd wel met de kledingkeuze van mijn man,omdat hij er totaal geen zicht op heeft qua kleuren en combinaties.
Hij kiest wel altijd wat hij zelf leuk vind,ik kijk of het hem op zn voordeligst presenteerd.
Verder heeft hij een grote hekel aan kleding kopen,dus alleen voor broeken en schoenen hoeft hij mee de stad in.
En dat vind hij best.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 22-03-2012 19:36

Nee .... daar moei ik me eigenlijk meestal niet mee .... maar het kan soms wel gebeuren (heel zelden !) dat ik zeg ... dat iets niet goed bij elkaar past of zo ....
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 23-03-2012 00:55

Nee, daar bemoei ik mij niet mee. Is zijn "pakkie aan" :razz:
Eens in de zoveel tijd gaan we wel eens samen naar een winkel voor lengtematen om weer eens een voorraadje in te slaan maar t zal altijd zijn eigen keuze zijn. Neem zelden of nooit iets voor hem mee, Het enige wat ik soms meebreng zijn overhemden met korte mouw maar meestal brengt hij zelf iets mee als hij toevallig in de buurt is. Als het voor speciale gelegenheden is heeft hij wel graag dat ik mee ga. Ben het niet altijd eens met zijn keuze maar als hij er blij mee is prima toch :evil:

Terug naar “Media”