Dreetje Hazes

Plaats reactie
sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Dreetje Hazes

Bericht door sunflower » 19-03-2012 10:53

Dreetje Hazes,deelde met al 50 vrouwen het bed,


Dré Hazes sliep al met 50 vrouwen


19-3-12 09:22
Zoon André Hazes doet pikante bekentenissen



>>


123




Dré Hazes, de 18-jarige zoon van overleden volksheld André Hazes en zijn vrouw Rachel, is al met zo'n 50 vrouwen naar bed geweest. Dit onthulde de zanger zondag in Spuiten en Slikken. Hij vermeldde er wel bij dat hij het altijd veilig doet.

Dré’tje, die onlangs op zijn 18e verjaardag met een striptease werd verrast, deed nog meer spannende bekentenissen in het het BNN-programma. Zo vertelde hij op 15-jarige leeftijd een bezoek te hebben gebracht aan de dames van lichte zeden. "Ik ben er heel open over," zei hij eerder hierover bij RTL Boulevard. "Dat moet je toch eens geprobeerd hebben, dat is toch niet zo raar?"

Dré zou met weinig problemen binnen gekomen zijn. "Ze vragen wel naar je leeftijd, maar als je zegt dat je ouder bent dan achttien, dan vinden ze dat ook goed." De musicalzanger was samen met vrienden. "Die waren wel ouder dan ik ben. Het was niet omdat het zo nodig moest, maar meer om het eens te proberen."




DOOR: CH, NJ / STARLOUNGE
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 19-03-2012 12:09

tja........wat moet ik zeggen.........stoer??? Of zielig??........doe maar het laatste.

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 19-03-2012 12:16

Haha dat dacht ik toch ook :evil:
Je kind zal maar thuis komen met zon afgelikte boterham. :?
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Gast

Bericht door Gast » 19-03-2012 12:25

Meestal denk ik bij zo iets, je bent alleen een Bekende Nederlander als iedereen je kent, op welke manier dan ook......

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 19-03-2012 12:59

Ach, laten we wel wezen......je hoeft natuurlijk geen bekende nederlander te zijn, om zo te handelen he. Als ik ff terug denk aan die beelden van die lieve chereso typetjes........of andere beelden van jonge lui op vakantie......Daar was de nettigheid ook altijd al niet te vinden.

Ik denk dat je kind net in zo een groep moet zitten, waar dat gedrag heel normaal is.

Gast

Bericht door Gast » 19-03-2012 13:07

Nee, dat is wel zo maar om deze informatie [b]zelf te geven[/b] dat vind ik toch wel vragen om het bekende Nederlanderschap of dat nu positief of negatief is...........

De Cherso kliek gedroeg zich al zo en kwam daarom op tv en werd zo bekend.... maar idd net is anders

Terug naar “Media”