Achter de Wallen, mijn verhaal....

Gast

Achter de Wallen, mijn verhaal....

Bericht door Gast » 18-03-2012 15:09

http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederlan ... lijk.dhtml


Niet mijn verhaal maar interesseert mij altijd erg waarom vrouwen zoiets zouden doen..........

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 18-03-2012 16:40

Ik ben toen eens, met een andere vrouwensite, op wallentocht geweest. Moet zeggen, dat was ook erg leuk en interessant. Ik geloof niet dat een vrouw dat werk gaat doen, omdat ze het gewoon leuk vindt......

Ik geloof wel, dat er dames zijn die het leuk zijn gaan vinden. Die zien het dan gewoon als werk en zo behandelen ze het dan ook.

Maar idd, ik wil ook altijd weten wat er achter schuilt

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 18-03-2012 17:44

Ik weet niet of ik ooit zulk werk zou kunnen doen.
Soms moet het uit noodzaak,of omdat men verslaafd is,of om wat voor reden dan ook.

Er zitten natuurlijk ook meiden die gedwongen worden.
Ik denk dat als je je prostitueerd je wel je gevoel moet kunnen uitschakelen.
Toch zou ik geloof ik,als het zou moeten, liever stelen,dan achter het raam zitten. :shock:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Gast

Bericht door Gast » 18-03-2012 17:53

Nou ik zelf zou nog liever dood gaan van de honger, dat duurt in mijn geval wel ff dus das gemakkelijk gezegd ;-). Maar nee het zou wel heel gek moeten lopen dat ik dat zou doen.

Ik ken iemand die in de prostitutie heeft gewerkt en zij zou het ook niet meer doen, tenzij er iets met haar kinderen zou gebeuren en ze daardoor het geld nodig zou hebben. Ms is de drempel als je er ooit in gewerkt hebt minder hoog, ik weet het niet.

Ik heb de "leuke"verhalen ook nooit begrepen, een tijdje geleden stond er in de Volkskrant een interview met twee "ouwe "hoeren, die twee zussen waar een documentaire van is gemaakt, ik begrijp het niet als ik lees dat er veel lol maar ook veel verdriet onder de klanten is, ik denk alleen aan vieze mannen, ms ook een vooroordeel...........

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 18-03-2012 17:55

Ja, daar noem je ook gelijk wat op, roosje......die vieze mannen....... Maar laat ik het dan eens zo stellen......je wordt een dure call-girl....zou je dat dan wel doen? Dus niet alleen het fuck werk maar ook het uit eten met de klant ed?

Gast

Bericht door Gast » 18-03-2012 17:59

Nog niet misschien, blijven voor mij vieze mannen, ja sorry maar ik denk normale mannen hebben gewoon een vrouw/vriendin/vriend.......en die hebben dat soort dingen niet nodig.

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje beestig, zo'n oerding dat je alleen op pad gaat voor sex, is het klaar nou mooi wegwezen dan brrrrrrrr

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 18-03-2012 18:00

Die twee vrouwen heb ik op de huishoudbeurs, hun boeken zien signeren.
Ik wilde er eerst een kopen,maar vond het te prijzig,dus haal ik het wel eens in de bibliotheek
Het waren echt twee ouwehoeren hoor :razz:

@Bub,nee zelfs dat zou ik niet doen,ik ben nl niet te koop,ook niet met etentjes,daagjes uit enz
Ik schenk mijn liefde/en sex alleen aan mensen die ik liefheb.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Gast

Bericht door Gast » 18-03-2012 18:03

FF voor de duidelijkheid, als vrouwen alleen voor de sex gaan, daar heb ik net zo veel moeite mee hoor, maar hier ging het toevallig over hoeren waar mannen kwamen.

En ja die zussen lijken me ook wel ouwe hoeren, wel grappige vrouwen maar je maakt mij niet wijs dat ze toen ze jong waren zo blij werden van al die kerels in hun hokje maar wie weet............

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 18-03-2012 18:10

maar stel je dus voor........je bent getrouwd en je vrouw krijgt een ernstig verkeersongeluk en kan niet meer sexen........en geeft jou de vrijheid om het bij iemand anders te halen......

Ik kan wel begrijpen dat sommige mannen juist naar de hoeren gaan hoor. Geen gedoe en ze zijn gewoon ff hun kwakkie kwijt........ Of ze dat nu gelijk vies maken........dat vind ik een 2de. Ik ben in iedergeval blij dat die hoeren er zijn, want anders kwamen die "vieze" mannen misschien bij mijn deurtje aan kloppen.......

Mannen kunnen dat gewoon, alleen voor de sex en weer weg......trouwens, geloof vast dat er ook wel vrouwen zijn die zo denken

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 18-03-2012 18:11

Sex om de sex zegt mij dus niets.

Volgens mijn dochter waren die ouwehoeren keihard,ze hadden wel beiden hardrode lipstick op en super geblondeerd haar.
Sex om de sex zegt mij dus niets.
Ik heb er niets mee,kan er ook niets mee.
Ik had enkele jaren geleden een chatvriendin,die afsprak met vreemde mannen,via een soort van date service op de telefoon.
Ik denk dat het gewoon een zoektocht was,naar wat spanning en wat liefde..
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock