Achter de Wallen, mijn verhaal....

Gast

Bericht door Gast » 18-03-2012 22:17

Nou dat vind ik zo'n slecht excuus, als je partner een ernstig ongeluk krijgt of ziek wordt of weet ik veel wat. Of je bent een stel of je bent het niet, als je alleen om het klaarkomen naar de hoeren gaat, zoals Bub het schrijft, een kwakkie kwijt moet, nou doe dat dan ff zelf, wel zo efficiënt zou ik zeggen.

Nee, als het alleen om de sex gaat, is het niks voor mij, noem mij ouderwets, romantisch of wat dan ook maar een beetje gevoel mag er toch wel bij komen.
Stel dat mijn man een ongeluk zou krijgen of stel dat ik een vriendin had en die zou iets over komen, nou dan ging ik nog niet voor de sex op pad.

Nou en die mannen komen niet omdat hun vrouw iets heeft, ze komen, zie het artikel, bijvoorbeeld om dat hun vrouwen de rekken aan het leegplunderen zijn bij de bijenkorf, sorry hoor, vind ik echt een goor idee. Ik krijg er een vieze smaak van in mn mond dus ik vind het vies, in figuurlijke zin.

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 20-03-2012 02:28

Naar mijn idee zijn er weinig tot geen vrouwen die voor de lol de prostitutie ingaan... er zal heel vaak een minder plezierige reden zijn waardoor ze ermee begonnen zijn... Ben niet zo lang geleden met mn beste din de wallen over geweest en en kreeg gaanderweg ook steeds vaker medelijden met de dames aldaar... Heb zelfs met ze te doen... sommige zijn werkelijk heel mooi en erg genoeg super jong... Als ik die dametjes dan zie staan denk ik eerder van arm ding wat heeft jou hiertoe gebracht...