Vrouwen hebben verschillende maten kleding in hun kast....

Plaats reactie
Gast

Vrouwen hebben verschillende maten kleding in hun kast....

Bericht door Gast » 16-03-2012 10:28

Vier verschillende maten kleding in hun kast, gemiddeld en nog niets om aan te doen.......voor mij heel herken baar, ws onzekerheid maar ja waarom eigenlijk....

http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article ... kast.dhtml

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 16-03-2012 12:13

Hier hetzelfde Roosje,aangezien ik mijn hele leven nogal jojo,vind ik het soms moeilijk om dingen weg te doen(ik zou ze nog eens nodig kunnen hebben :-) .)
En telkens nieuwe kleding kopen is een kostbare zaak.
Daarom koop ik nooit zoveel,wat me echt niet meer past en nog mooi is,geef ik graag aan mensen die het nog kunnen gebruiken.
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Bubbels
Grote Bazin
Berichten: 2312
Lid geworden op: 07-02-2012 11:56

Bericht door Bubbels » 16-03-2012 12:53

Ja, ik heb laatst ook eens een grote kledingzak van me zitten bekijken. Heb er toch weer dingen uit gehaald voor straks.......misschien...... Tis nu toch allemaal duur zat, dus wie weet of ik het nog nodig heb.

Maar idd, mensen bewaren soms een heleboel.

WhiteWings
Berichten: 759
Lid geworden op: 13-02-2012 12:14

Bericht door WhiteWings » 19-03-2012 16:21

[quote="sunflower"]Hier hetzelfde Roosje, aangezien ik mijn hele leven nogal jojo, vind ik het soms moeilijk om dingen weg te doen (ik zou ze nog eens nodig kunnen hebben :-)
En telkens nieuwe kleding kopen is een kostbare zaak.
Daarom koop ik nooit zoveel,wat me echt niet meer past en nog mooi is,geef ik graag aan mensen die het nog kunnen gebruiken.[/quote]
[color=orange][i]
Zelfde hier Sun.. :?: Ben ook lid van het jojo-clubje 8)

[/i][/color]

sunflower
Berichten: 1068
Lid geworden op: 12-02-2012 11:42

Bericht door sunflower » 19-03-2012 18:23

Ach ja WW,er zijn er velen met ons :?:
Vertrouw jezelf. Je weet veel meer dan je denkt te weten.
Benjamin Spock

Isis
Moderator
Berichten: 560
Lid geworden op: 07-02-2012 17:44

Bericht door Isis » 22-03-2012 19:34

Ik heb een paar weken geleden grote schoonmaak in mijn kast gehouden .... Kleren die ik vorig jaar eigenlijk al niet meer aan kon ... maar die ik toch nog bewaard had in de ijdele hoop dat ik er misschien dit jaar terug in zou kunnen .... zucht .... nu toch maar die hoop opgegeven ... alles verzameld ... en definitief weg gedaan !
Dus nee .... momenteel heb ik niet echt verschillende maten in mijn kast liggen ...
Het leven is als een regenboog: Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

Setteke
Berichten: 202
Lid geworden op: 12-02-2012 14:19

Bericht door Setteke » 23-03-2012 16:16

Ben eigenlijk al jaren best wel constant. In de winter heb ik een wat grotere maat dan in de zomer omdat ik dan veel meer beweeg maar merk wel dat ik langzaam toch wat zwaarder wordt en dan vooral plaatselijk :!: mijn maag is m'n probleemgebied en dat doe ik zelf omdat ik veel te grote porties eet maar tis gewoon zo lekker...

Gast

Bericht door Gast » 23-03-2012 16:24

Ja, dat probleem heb ik ook..........tis allemaal lekker soms lijkt het wel of ik een twaalfkoppige lintworm heb...........

Rommy
Berichten: 1412
Lid geworden op: 10-02-2012 22:23

Bericht door Rommy » 23-03-2012 23:02

:razz:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Gast

Bericht door Gast » 24-03-2012 08:41

ja hier ook....ben laatste half jaar 7 kg afgevallen.....heb nu een kledingrek met kleren van de laatste jaren zeg maar...en ik mijn kasten zit andere meuk in allerlei maten....pfff ik moet dat toch eens aan gaan pakken maar inderdaad; misschien heb ik het nod nodig of ga ik toch meer afvallen..of juist niet...wat herkenbaar zeg.....heb jaren terug al eens zakken weggedaan van mijn vroegere werk/kantoorkleding wat ik toch niet meer droeg....en dat ruimt lekker op....
Ik hoop dat als ik beter ga lopen en meer kan gaan lopen echt buiten dat ik dan toch weer wat ga afvallen door meer beweging hoor..fietsen mag ik nog niet, eerst maar naar de fysio komende week..... :cry:

Terug naar “Media”